יום שני, 8 בספטמבר 2014

הסבר על ביטוחי חיים ומבצע ביטוחי חיים וריסקים בחברת ביטוח הפניקס

הסבר על ביטוחי חיים ומבצע ביטוחי חיים וריסקים בחברת ביטוח הפניקס
יש מספר סוגים של ביטוח חיים: ריסק 1, ריסק 5, מוות (ונכות) מתאונה,הגנה למשפחה, משכנתא. כל הביטוחים צמודי מדד. הביטוח מסתיים בגיל 75 ,ואפשר לרכוש עד גיל 70.בחברות ביטוח אחרות הביטוח מסתיים בגיל 70 ואפשר להצטרף עד גיל 60 .
למה בכלל צריך ביטוח חיים?
1.    תשלום חובות, וזה הרעיון של משכנתא או מי שהוא עצמאי ובעל עסק שלוקח הלוואות.כאשר אדם מת,בני המשפחה יצטרכ ו לשלם החובות, ויתכן מאד שלא יוכלו לשלם ויהיה קריסה כלכלית ויזרקו מהבית.אז גם אם הבנק לא היה מחייב אותך לעשות ביטוח חיים, חובה לעשות ביטוח חיים למשכנתא.
2.    ירושה וממון לילדים-אדם מת משאיר במותו עוד כסף מחברות הביטוח, בפרט אם אין לו מה להוריש.
3.    מצב כלכלי- להבטיח את העתיד הכלכלי של הילדים או של האישה\הבעל. בהתאם כי הבעל\האישה לא מפרנסים הבית ולא מביאים משכורות מידי חודש. הביטוח מחליף את המשכורות החודשית.
ביטוח חיים הוא למקרה שאדם מת מכל סיבה שהיא,אז המוטבים מקבלים סכום פיצוי למה שנקבע מראש. סוגי ביטוחי חיים נבדלים מצורת הפרמיה-המחיר שצריך לשלם כל חודש עבור הביטוח, ומצורת הפיצוי מוטבים.
ריסק 1- המחיר משתנה ועולה כל שנה. פיצוי חד פעמי  למוטבים
ריסק 5 - המחיר משתנה ועולה כל 5 שנים. פיצוי חד פעמי  למוטבים. בהתאם זול יותר מריסק 1.
מוות מתאונה- בשונה משאר הריסקים שהם לכל סיבה שהיא, כאן זה רק מתאונה בלבד ולא ממחלה או טבעי.
הגנה למשפחה- המחיר עולה ומשתנה כל שנה ,הפיצוי לא חד פעמי אלא תשלום כל חודש לתקופה ארוכה  שנקבעה מראש (5-10-15-20-30 שנה וכיוצא)
הגנה למשפחה אחר דומה לביטוח משכנתא – כל שנה המחיר יורד ועימו גם הפיצוי (אפשר פיצוי חד פעמי או תשלום כל חודש למספר שנים שנקבע). אפשר לקבוע שהביטוח יהיה 10-20-30 שנה מראש בלבד. שעובר 10-20-30 שנה הביטוח מתבל אוטומטית למרות שהאדם לא מת או לא הגיע לגיל 75.
כמו שרשת שיווק מזון יש מבצעים מידי שבוע\חודש\חגים, כך גם לחברת ביטוח יש מבצעים על ביטוחים. לעיתים מורידים את המחיר והמחיר יותר זול ולעיתים נותנים יותר כיסויים בתוכנית באותו מחיר או בהעלאת מחיר נמוכה לעומת מה שמקבלים בנוסף.
ועכשו לחלק החשוב,המבצע לכל חודש ספטמבר 2014. מה המבצע? אפשר לקבל ביטוח חיים בהפניקס בהנחה של עד 30% !  הצלחתי להשיג מחיר ותנאים מסוכנות ביטוח שעובדת עם חברת ביטוח מהפניקס
יש לך ביטוח חיים ? כדאי שתבדוק כמה אתה משלם ואילו תנאים,אוכל לתת לך ייעוץ מקצועי+ ביטוח חיים יותר זול ואפילו עם יותר אפשרויות.
צרו קשר בטלפון 0525-968568 או במייל eyalm30@gmail.com 


תגובה 1: