יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ומתאם פגישות בסוכנות ביטוח טרסט בר"ג

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ומתאם פגישות בסוכנות ביטוח טרסט בר"ג
באוגוסט 2014 שלחתיקורות חיים לתפקידים שמוכר טלפוני ומתאם פגישות בעיקר לתחום הביטוח והפיננסים. התקשר אלי מטלפון משרד ביום חמישי בסביבות 10 בבוקר בחור בשם עמיר סוכן ביטוח בסוכנות ביטוח טרסט trust ברחוב בצלאל 14 קומה 2 בר"ג באזור הבורסה
לאחר שיחה קצרה לגבי הניסיון התעסוקתי ולגבי התפקיד שהוא מתאם פגישות לסוכנת בשם קרן, או מכירה טלפונית ללקוחות קיימים וגם חדשים בעיקר. שאלאם יש לי התמחות או רישיון פנסיוני ואמרתי שלא,ועד עכשו לא קבלתי התמחות, אמר שמוכן לתת התמחות. בנוסף אמר שהעבודה גם קצת שירות לקוחות ובקאופיס ללקוחות קימים.
בקיצור רצה לקבוע לי ראיון ביום ראשון בצהרים, אמרתי לו ,למה לא היום בצהרים? אין בעיה נקבע ל12 ורבע ,יש לנו פגישה קודם, הסוכנת גם תהיה בראיון. השאיר לי גם נייד שלו לכל מקרה.
יש זמן לקרוא בינתיים קרוב לשעה. השעה עברה ונהייתה אחרי 11 וחצי! התברר שגם פספסתי את קו 68 ,וצריך לחכות רבע שעה. התקשרתי לעמיר שאני מאחר ואגיע ב12 וחצי לערך. אמר אין בעיה אנחנו במשרד. הלכתי ברגל 10 דקות לקו 70 בתל השומר, והגעתי בעצלתיים של הנהג 12.26 לבורסה ומשם ברגל כמה דקות.
דלת יפה וגם המשרד לעומת איך שנראה המשרד מבחוץ. יש זמזם מבחוץ וצריך לפתוח מבפנים. עמיר קידם את פניי, והציע לי לשתות מים, שתיתי 2 כוסות, בסוף הראיון הציע לי לשתות שוב צידה לדרך.
התרשמתי שהסוכנות ביטוח מוכרת הרבה ,והם עובדים עם מספר חברות :הראל כלל והפניקס  מנורה ואיילון. והם קיבלו מספר תעודות הערכה על מכירות מרובות בשנים מסוימות.
לאחר מכן ישבתי על הכיסא והתחלתי לדבר לראשונה ללא שאלה מקדימה של המראיין.היה נראה לי מעין הסכמה מצד עמיר שאדבר גם ללא שאלה כלשהי,כמו ספר על עצמך למה אתה מתאים לכאן?
דברתי לגבי הניסיון התעסוקתי במכירות טלפוניות ובתיאום פגישות בחברות השונות בכלל ביטוח,מספר סוכני הביטוח שעבדו עם הראל הפניקס בעיקר, באיילון גמל ובדקלה. על הסדר במשרד של הסוכן מבחינת ניירת ומבחינת סידור ועדכון רשימת הקשר של הלקוחות באאוטלוק .
אמרתי שאני זקוק ל100-150 רשומות טלפוניות ביום (יש להם רשומות די והותר). הצעתי להתקשר טלפונית או לשלוח מייל לכל הלקוחות ולחזק את הקשר איתם ולהציע להם בהתאם ביטוחים קיימים או חלופה לביטוח הקיים אם הם בחברת ביטוח אחרת.
,דברנו לגבי קבלת כרטיס אשראי במכירה  ועוד דברים. ולבסוף עמיר אמר לי  שאני יתאים יותר למכירות טלפוניות, הצעתי לשלב תיאום פגישות עם מכירות.
השכר 25 ש"ח לשעה, עמלות 100% פרמיה. שעות העבודה 10-18 או 9-17 בערב ,8 שעות עבודה ללא שישי. לקוחות לא עונים וסוגרים ביטוח בשעות הבוקר,אלא  יותר בשעות הערב המוקדמות.
הראיון לקח קצת יותר מחצי שעה. ולבסוף הם אומרים לי שיש להם עוד מועמדים לראיין, והעבודה מתחילה אחרי ראש השנה עוד שבוע וחצי. בתחילה חשבתי לעצמי יש עוד שבועיים, למה מראיינים שבועיים לפני הזמן? יתכן שכבר מישהו יתקבל לעבודה אחרת.
נחכה  עד אחרי ראש השנה לתשובה. נראה שיש סיכויים טובים להתקבל.


תגובה 1: