יום שני, 29 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני אצל משווק בזק בפ"ת

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני אצל משווק בזק בפ"ת
לאחר שעבדתי במכירות טלפוניות בתחום הסלולר ואינטרנט חצי שנה ב 2014 אצל משווק 012 מובייל וסלקום שלחתי קורות חיים באוגוסט 2014  דרך אתר דרושים האינטרנטי גובמאסטר לתפקידי מוכר טלפוני בתחום סלולר ואינטרנט גם בחברות הסלולר וגם משווקי סלולר.
התקשר אלי בחור והציע לי עבודה אצל משווק בזק שמוכרים הכל, בעיקר אינטרנט של בזקבינלאומי וגם טלפוניה קווית של בזקבינלאומי, טלוויזיה בלווין של יס ותשתית אינטרנט של בזק וגם סלולר של פלאפון על הדרך.
קבענו למחר ראיון לשעות הבוקר בכתובת רחוב זבוטינסקי 100 קומה 2 פ"ת בבנין של מכללת אינליין.הגעתי לשם לאחר ראיון עבודה אחר, והתקשרתי שאני מגיע למקרה שאאחר בכמה דקות\להקדים בכמה דקות. מסתבר שהמקום הוא במשרדי מספר עורכי דין.חשבתי בהתחלה שטעיתי בקומה,התקשרתי והוא אמר לי שאכן זה הקומה וחיכה לי בכניסה שעליתי במדרגות.
הראיון היה בחדר ישיבות. לא נתן לי לראות את המוקד ואת העובדים.הראיון לא היה עם הבחור שדברתי איתו בטלפון אלא עם בחור אחר שכפוף אליו.והא זה שגם ענה לטלפון
פעילות יחסית חדשה של מספר חודשים טובים, אבל עם גב כלכלי, כלומר אם הבעלים יראה שלא מצליחים למכור ויש הפסד הוא ידאג שעבור לתחום אחר רווחי יותר או שנעבור למעסיק אחר.
שכר לשעה 25 ש"ח .שעות עבודה 9-15 ,ואפשר לעשות יותר בהתאם למכירות.והוא הדגיש שהוא משלם את ההפסקה של חצי שעה (כל מקומות עבודה שעבדתי אצלם שילמו הפסקה,אם הוא לא היה משלם,לא הייתי ממשיך את הראיון ולא עובד אצלו).
הוסבר מבנה העמלות. עד 40 מכירות לא מקבלים כלום, ומי שנשאר על 40 ומטה לא ממשיך לעבוד. כאשר יש קפיצה בעמלה של עשרות ש"ח על כל 5-10 מכירות נוספות. שאל כמה מכירות אני חושב לעשות מידי חודש ואמרתי 80 -100 בחודש,אמר נניח 90 בחודש זה יוצא 3500 ש"ח, עם השעות  זה עוד 3000-3500 .והוא שאל האם 6500- 7000 ש"ח מספיק לי בחודש? אמרתי שזה המינימום שמספק. וככל שאוכל לעשות יותר אעשה יותר בהתאם לתגמול.
התשובה לא מצאה חן בעיניו ,הוא טען שכולם אומרים שהם יעשו את הרף המקסימלי של 130 מכירות בחודש בקלות..ואני אומר אשרי המאמין גם ל110 מכירות. זה מה שיכולים להגיע והגיעו.
אמר באמצע וגם לבסוף, האם אני מעונין לעבוד בתור פרילנסר? כלומר לא שעות קבועות וללא תלוש שכר,אלא מהבית. אקבל החזרי שיחות וגם עמלות יותר גבוהות מאשר שכיר.אמרתי שזה אפשרי לשילוב:חצי שכיר וחצי פרילנסר.   והוא חזר על כך מספר פעמים.
בסוף כל בלבולי השכל שלא אלאה את הקורא כאן, וראיון למעלה מ45 דקות, שבגללו גם אחרתי לראיון הבא ברבע שעה והייתי חייב להתקשר למראיינת שאני מאחר- הוא לא טרח להתקשר שהתקבלתי או לא התקבלתי. וגם אני לא טרחתי להתקשר. לא רציני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה