יום שני, 22 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בחברת amg משכנתאות

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בחברת amg משכנתאות
באוגוסט וספטמבר 2014 שלחתי קורות חיים דרך אתר דרושים באינטרנט גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני ומתאם פגישות בעיקר לתחום הביטוח.
התקשר אלי ביום חמישי בחור בשם סמי ר"צ מכירות בוקר בתחום הביטוח בחברה amg משכנתאות ואמר שקיבל קורות חיים שלי לגבי תפקיד של מוכר טלפוני של ביטוח גם משכנתאות וגם בריאות והוא מזמין אותי לראיון עבודה ביום שני בשעה 10.
עליתי על קו 56 קרוב ל9.30 ,ב10.05 התקשרו אלי מטלפון 035643100 ,שהתברר שהיה מפקידה בחברה,האם אני מגיע, ומכיוון שהייתי באוטובוס לא יכולתי לענות.והגעתי ב10.08 .הכתובת תוצרת הארץ 18 קומה 4 בת"א ,מול תחנת דלק וליד עזריאלי (מחלבת טרה לשעבר).
אותה פקידה נתנה לי טופס למלא+עט.מלאתי טופס עם פרטים אישיים, 3 מקומות עבודה אחרונים,ושאלות לגבי מכירה ומה אתה מביא לחברה לצוות ומה הביצועים.בזמן המילוי סמי התקשר אלי מהנייד שלו,אמרתי שאני כבר בחברה.ואז הוא בא ממשרדו וראה אותי
בסיום מילוי הטופס,סמי הזמין אותי למשרד. שעות עבודה 9.30-15 ואפשר יותר שעות בעיקר אם מוכרים. 25 ש"ח לשעה. 27 ש"ח לשעה ב20 ימים הראשונים. מוכרים ביטוח  משכנתא שמחולק ל2:חיים ומבנה.למי שאין, ולמי שיש לתת לו יותר זול ע"י השוואה.
עד טווח מסוים של מכירות לא מקבלים עמלות ,כלום. ויש עמלות שמתחילות ב25%,75% ו125% 225% ו325% . תחילה מוכרים ביטוחי משכנתא ואח"כ עוברים לביטוחי בריאות וחיים.
מי שמתקבל לעבודה מתחיל  קורס של כמה ימים.יש מוקד מוכרים חרדים,והעדפתי להיות שם . היה לו את קורות החיים שלי , עשה לי סימולציה לגבי מכירה והשוואה של אינטרנט.הוא קטע את הסימולציה ואמר לי התקבלת לעבודה ולחץ יד#סיום הראיון וקם ממקומו# לא רוצה לעכב אותך. תתקשר אליך בחורה בשם קרן מתי אתה מגיע.

לא אפשר לשאול שאלות מעבר למה שנאמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה