יום רביעי, 22 ביוני 2011

המשך סקירה על מנית טאואר חברת השבבים השבוע


המשך סקירה על מנית טאואר השבוע אמצע יוני 2011
גם אחרי המלצה נוספת של בית השקעות נוסף בארה"ב רודמן אנד רנשו למחיר יעד של המניה של 2 דולר בסוף שבוע המניה התממשה באחוז וחצי בארה"ב.

המניה עלתה כמה אחוזים ביום ראשון בתחילת המסחר לשער 415 וסיימה בירידות של כ-2 אחוז . היום בשני היא המשיכה להתממש וירדה עד לשער 390  עם ביסוס עד להודעה חדשה של חוזה חדש עם חברה סינית SWID לכמה מיליוני דולרים בודדים.

לאחר ההודעה המניה עלתה 3% ברבע שעה עד כמעט שער הבסיס. דוגמא לרווח מהיר במסחר יומי במניה מירידה לעליה ע"י הודעה חיובית.
הצפי שלי שלאחר הודעת סגירת הקניה של המפעל ביפן, טאואר יכולה לסגור ביתר קלות עוד חוזים עם לקוחות קיימים ובעיקר עם לקוחות חדשים עם הכנסות של עשרות מיליוני דולרים לרבעון. כאשר יהיה המשך חוזים חדשים בהמשך, מגמת גידול ההכנסות תתחזק ואיתה גם עלית מנית החברה כמו שהיה לפני שנתיים ויותר.

במסחר בארה"ב השבוע  נראה האם המגמה היא המשך מימוש או עליה איטית של  המניה או אפילו דשדוש ברמה מסוימת ברצועה של עליה וירידה , תוך צפיה לדוח הרבעוני בעוד חודש וחצי.

בינתיים בתחילת השבוע במסחר במניה היה מימוש. בארה"ב המניה ירדה מתחילה ועד סוף ב-5% ומעיד על מימוש. בוודאי כאשר שאר חברות השבבים הציגו עליה ואף העלו את הנאסד"ק לעליות. עדין המסחר בארה"ב קובע לגבי מניות דואליות בארץ. הסוחרים בישראל לא קובעים דבר בשערים למסחר בארה"ב. בנוסף ששער הדולר יורד ,והמניה חשופה למט"ח דולרי ואז שער המניה בארץ גם יורד בהתאמה.

ביום רביעי יש המלצה נוספת וסיקור ראשוני מבית השקעות אופנהיימר על טאואר. מחיר יעד שפוי עם תשואת יתר 1.5$.

מגמת המימוש נעצרה בשער 390 ויש קצת עליה . כדאיות שוב לקניה בשער 369 ומטה אם המניה תרד. לא חושב שזה יקרה, ככל שנתקרב לדוח הרבעוני ,כך יש כדאיות לקנות ,יהיה עליות לפני פרסום הדוח .

אם יהיה המשך הודעות חיוביות של חוזים חדשים של עשרות מיליוני דולרים שיתמכו במניה ,המניה תמשיך לעלות על חשבון העליה לפני פרסום הדוח. המניה לא תעלה יותר בגלל פרסום הדוח ,בד"כ היא תמיד יורדת. יתכן שיש עליה תוך יומית לאחר פרסום הדוח ,אך תמיד יש ירידה ומימוש .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה