יום רביעי, 1 ביוני 2011

איך קונים חכם ומה מומלץ במוצרי גבינה וחלב לשבועות תשע"א יוני 2011 ושאר מבצעים ברשת יש?

חברות החלב והגבינה העיקריות תנובה ושטראוס וגם טרה העלו את המחירים של חלב וגבינה גם בפיקוח וגם ללא פיקוח רגולציה של המדינה  לפני שבועיים.  ולכן יש לקזז את ההנחה עם העלאת המחירים.
יש לקנות את מוצרי החלב הגבינה הזולים במבצע בלבד.אפשר לבחור ולקנות גם חברה אחרת או מוצר חלב וגבינה אחר שבד"כ אנו לא קונים , אם המחיר זול ומתאים - זה משמעות של מוצר תחליפי בשיווק ,כאשר יש 2 חברות מתחרות או יותר , כל מוצר של כל חברה הוא מוצר תחליפי למוצר של החברה המתחרה,וכן גם אם יש לאותה חברה  2 מוצרים דומים ,אז כל מוצר הוא תחליפי לשני– יחד עם זאת יש לבחור את גם את איכות המוצר ולא רק את המחיר. 
הדתיים-חרדים  לא נקנה מוצרי חברות  יוטבתה ושטראוס גם אם המחיר יהיה זול ונמוך מהמחיר מטרה ותנובה, כי אנו תופסים שהאיכות של שטראוס ויטבתה פחות טובה מהם . בנוסף יש בחירה במוצרים לפי הכשרים. הכשר הבד"ץ של תנובה בעיקר באזורים הדתיים- חרדים הוא הכי טוב שיש. יש הכשר בד"ץ + רבנות י"ם מהדרין , כי מקור החלב והגבינה הוא מחקלאים דתיים בי"ם, הכשר של טרה של אגודת ישראל ושל יטבתה שטראוס של מחלבה פרטית מבאר טוביה עם הכשר הרב רובין מרחובות .
מה שלא במבצע לא קונים! אנחנו קונים רק מבצעים.אם החברות וגם רשת השיווק לא טרחו להוריד את המחיר ,אז גם לכם לא שווה להשקיע את כספכם ולקנות ביוקר.
קונים רק מה שאתם בד"כ אוכלים ושותים ולא מוצרים אחרים. לא להתפתות ולעשות טעימות או ניסיונות ממוצרים חדשים, אלא אם יש מחיר השקה מיוחד וזול בהשוואה למוצר תחליפי אחר שאתם קונים. למי שיש לו תכונת חדשנות קבועה באוכל , לא אוכל לשכנע אותו לא לקנות.
לזכור שלפני שבועות יש מבצעים גם של מוצרים אחרים שהם לא גבינה וחלב. והם עיקר הקניה ולא הגבינה  והחלב.
ברשתות שיווק יש מבצעים שהם מותנים בקניה מסוימת, ויש מבצעים שאין התנייה. מבצעים ללא התנייה יש תמיד לקנות מספר פעמים – מספר חשבונות בפעם אחת ,או מספר קניות .
כאשר יש התניית קניה ואתם קונים מעבר להתנית קניה , יש לפצל את הקניה ל-2 ו-3 קניות בפעם אחת בהתאם לסכום. א"א לעשות פיצול קניה רביעי אלא אם כל אחד מבני המשפחה  עושה חשבון לבד . יש לעמוד בתור בקופאית שמכירים ,על מנת שתסכים לעשות מספר חשבונות  ללא בעיות מיוחדות כולל שאר העומדים בתור.
אם אין מספיק מוצרים לסכום ההתנייה אפשר להוסיף מוצרים נוספים שלא נצרכים עכשיו אבל בעתי אתם צורכים אותם. לא להוסיף מוצרים שבד"כ יש מבצעים והנחות , כי אחרת יצא שבשבוע- שבועיים יהיה יותר זול ועכשיו קניתם יותר ביוקר. להוסיף בעיקר מוצרים שמזיקים לחודשים ארוכים כמו שימורים אורז ושמן וכיוצא.
במשפחתי אנו קונים ואוכלים מוצרים בריאים. מותגים לא רלבנטים עבורינו. בד"כ אין לנו עדיפות לחברה מסוימת או מותג מסוים .מה שזול קונים. יש כמובן לחברה יותר איכותית, אך כאשר יש הבדל חד במחיר,זה עדיף על האיכות. יש כמובן חברות ומוצרים שלא משנה המחיר ,גם אם יעלה המוצר בשקל  ,אנו לא קונים.
דוגמא: אנו שותים רק נסקפה של נסטלה עד לפני שנתיים. קודם לכן שתינו קפה נמס ,אולם כיום אנו לא שותים כלל קפה נמס של עלית כולל ארומה שטעמו תפל ולא טעים. נסקפה בהרבה יותר טוב. קפה נמס גם שעלה בשנה שעברה 10 שקל ,לא קנינו . יחד עם זאת היה מבצע של ארומה מגורען עלית ב-16 שקל , נסקפה אנו קונים במבצע של 18-19 שקל ,ולכן קניתי. החלטתי להינות פחות מהקפה  הבוקר היחידי של היום.   
רשת שיווק "יש" יש מספר סניפים רב בכל חלקי הארץ. אנו קונים בסניף בני ברק –המהדרין. יש סניף גדול בכשרות רגילה בבארות יצחק סמוך לנתב"ג ויהוד.  אמצעי הנסיעה הוא אוטובוס ולא רכב. ולכן אני סוחב את המוצרים על הגב לאורך קילומטר לערך (מרחוב שלמה המלך 12 בני ברק עד לכביש גהה תחנת אוטובוס 68 – בדקו במפה) ע"י 2 תיקים. כל כתף תיק אחד.בנוסף עם עגלת יד עם גלגלים.
לכל רשת שיווק יש מועדון לקוחות. מומלץ להצטרף תמיד למועדון לקוחות שיש הנחות ומבצעים קבועים שווים לאורך השנה בפרט שהצטרפות לא עולה כסף או תשלום מועט. לנו יש כרטיס אשראי יש. בכרטיס יש הנחות שיש רק לכרטיס ולא למי שאין את הכרטיס.
רשת יש שייכת לשופרסל . יש מבצעים ללא התניית קניה ,ויש מבצעים עם התניית בקניה ב-100 ש"ח ובשופרסל ב-150 ש"ח .ההתניה בעיקר לדגים שמשותפים ליש ולרשת שופרסל (ביג,דיל ושלי),וביש יש התנייה למוצרים נוספים.
מלבד זאת גם במוצר מבצע יש התניית כמות או קילו אם זה מוצר במשקל כמו ירקות ,עופות ובשר ודגים. ולכן אין לקנות מעבר להתניית כמות או קילו. מעבר להתנייה אתם משלמים את המחיר המלא ולא את מחיר המבצע.וכאמור אנו קונים את המוצר עקב  המבצע וקונים בזול ולא ביוקר.  
ולכן בחבילת דגים, יש אפשרות להוציא מהחבילה  כמה דגים עד שיהיה כמעט עד סכום ההתנייה. אם מדובר בכמה גרמים עד 40 גרם אפשר לוותר ולקנות , מאשר לוותר על חיצו קילו-קילו .
מבצעי יש מתעדכן כל שבוע ביום שלישי בד"כ בקישור http://www.yesh.co.il/Yesh/sales/
פורסם בשלישי אתמול  גם בישראל היום.
 אני קניתי היום ביש קניה מפוצלת פעמיים.
אילו דגים יש במבצע ? דג בקלהב-14.80 לקילו , בד"כ כל חבילה מכילה ק"ג. מותנה ב- 4 קילו ,לא ממליץ לקנות. מלבד ציפוי קרח 20% זה מעבר לכך קרוב ל-30% קרח לפחות,  וזה נראה גם מוזרק, מלבד זאת זה מגיע מסין וכנראה לא למדו את הלקח מתחקיר כלבוטק בקשר לדגים אלו מסין. החברה מאיר עזרא- נטו. נפלנו בקניה וקניתי 7 קילו לערך בקניה מופצלת של 3 ו-4 קילו.
דג סולקפוא ב18.80 לקילו, עם 20% קרח מצופה ולא מעבר לכך.מוגבל ל-4 קילו, בד"כ כל חבילה מכילה קילו ו-100 גרם לערך כך שאפשר לקנות 3 חבילות ולא 4. מעבר ל-4 קילו משלמים את המחיר המלא ולא כדאי. זכינו וקנינו 7 קילו לערך בקניה מופצלת של 3 ו-4 קילו.
דג נסיכת הנילוס קפוא: כמו הסול, מומלץ לקניה. אנו לא אוכלים דג זה ולכן לא קניתי.
דג פילה סלומון ב29.80 ש"ח, מומלץ לקנות , חתיכת דג ענקית עבה באורך 40סמ' לערך, לצערנו אין לנו מקום במקפיא.
עוף שלם "עטרה"קילו ב-15 ש"ח במקום ב-20 ש"ח , מוגבל ל4 קילו. מומלץ קניה וגם קניתי 4 קילו וקצת. לזכור שגם הקלקר כלול במחיר והוא לערך 80-120 גרם לערך.
גבינות וחלב- גבינה לבנה של טרה  750 ג' ב-10 ש"ח במקום 18 ש"ח,הכי זול שיש. מומלץ מאד. קניתי 3יחידות. באדי תות של תנובה חצי קילו 2ב-10 ש"ח קניתי 6 ומומלץ לקנות. למי שיש ילדים יש מעדן קרלו של תנובה מארז 8ב-10 מומלץ קניה. יש מבצע שוקו בשקית של תנובה, לא ממליץ בכלל לקנות שוקו בשקית וגם לא בכד , מחיר גבוה מאד לעומת תועלת זולה מאד של עשיית שוקו בבית.
גבינה צהובה מגורדת של טרה500 גרם ב-20 ש"ח. כדאי, קילו גבינה 40 ש"ח. מעבר ל45 ש"ח לקילו לגבינה צהובה- לא לקנות, וכל שכן הגבינות המיובאות.  
תוקף המבצעים עד ערב החג ולא מעבר .לכל המבצעים יש התניית כמות של 2 כפולות או יחידות.
יש מבצע בפתי בר יש  2 חצי קילו ב-10 ש"ח קניתי 8 יחידות . יש ספרינג ליטר וחצי בטעמים   3ב-10 בש"ח , וגם 3 נקטר פריגת ליטר בטעמים ב-10 ש"ח. מחיר הוגן אך אנו לא קונים מוצרים לא בריאים ולא טבעיים. 3 פטריות 400 גרם ב-10 ש"ח. מחיר הגון ,קנינו בעבר פעם אחת ,אך בד"כ אנו לא קונים אוכל לא מזין רק כטעם כמו בפיצה או באטריות וכיוצא.
יש קמח תופח יש 2 קילו ב-10 ש"ח. קמח רגיל עולה 3 וחצי (יש מקומות שעולה 4-5 ש"ח, ושם זה שווה קניה) כך שהכדאיות הכלכלית פחותה ועדיף קמח רגיל.
 בישקוטים ויליפוד 200 גרם 2 יחידות ב-10 ש"ח. מחיר גבוה ולא כדאי כלל לקנות .כל שכן לא במבצע.
קניתי 4וחצי קילו עגבניה ב-1.89 ללא התנייה משקל ומחיר, בד"כ יש התניית מחיר של 75 שקל. בד"כ יש מבצעי ירקות בשלישי ורביעי כמו גם במגה ומגה בול. היה גם גזר ב-2 שקל אך קנינו כבר שבוע שעבר במגה 6 קילו
אטריות יש 500 גרם ,קרקר יש110 ג', פתי בר יש 110 ג' – שקל כל יחידה. כל זה מותנה בקניה 100 שקל ומוגבל ל-4 יחידות ,קניתי 8 אטריות, 8 קרקר ו-8 פתי בר.
ג'לי אסם2+1 חנם ,יחידה אחת עולה 6 וחצי שקל , כלומר 3 ב-13 או כל יחידה ב-4.33 שקונים 3 יחידות. אפשר לקנות ,מחיר לא זול ,אבל זה המחיר
אינסטנקט פודינג של אסם 3ב-12 –סביר אך לא זול,לא קניתי. יש אותו מבצע במגה עם הנחה של 12% שלנו ,ולכן כדאי לנו לקנות ממגה את המוצר.
לא ממליץ לקנות אוכל מוכן תעשייתי שהוא לא בריא, כמו מבצע בורקסים (2ב-20), בצק עלים (2 ב-20) , פיצה משפחתית או אישית (10 ב-20 כל אחת 80 גרם), מלווח,סיגרים, עוגות מוכנות.
בכרטיס אשראי יש  -מבצעים לשבועיים קניתי יונה סטאר סרדינים 2 ב-6 ש"ח קניתי 8 יחידות. שקדי מרק יש קניתי 2 ב-12 ש"ח. עכשיו מסתיים. השבוע התחיל מבצע שוקולד פרה חלב-מריר של עלית מגדים 2+1 .במארז 4 יחידות של 100 גרם. כל מארז 20 ש"ח.  קונים 2 יחידות ומקבלים את השלישי חינם. מומלץ לקניה .   יש מבצע תפוציפס  1+1. אפשרי לקניה .יש מבצע שמן זית יד מרדכי ב-28 ש"ח מומלץ לקניה.
לא ממליץ לקנות כלל מים בטעמים ולא קפה עלית במחיר 24 ש"ח. מחיר הוגן לקפה 20 ש"ח ומטה לפחות עם עלית מחיר הקפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה