יום ראשון, 29 במאי 2011

ראיונות עבודה בשאר חברות האינטרנט לתפקיד תמיכה טכנית


 ראיונות עבודה בשאר חברות האינטרנט לתפקיד תמיכה טכנית
בזק - התקשרו אלי מספר פעמים מבזק והציעו לי לעבוד במוקד תמיכה טכנית בדרום ת"א. המוקד והחברה מאד מתאימים, אבל המיקום לא לצערי. צריך לנסוע ב-2 אוטובוסים. ומכיוון שהייתי סטודנט או מתחיל להיות סטודנט לא יכולתי לקבל את ההצעה. אני צריך יותר זמן ללימודים. גם בבזק יש מבחן תמיכה. ללא מעבר במבחן אי אפשר לעבור תהליך. אחרי הצלחת המבחן יש ראיון עם הרכזת ועם ר"צ תמיכה. כיום אחרי סיום הלימודים ,לא קבלתי טלפון חוזר מבזק לאחר ששלחתי להם שוב קורות חיים. האם בגלל סירובי בשנים קודמות או שתואר שני לא מתאים להם למוקד?
013 נטוויז'ן - רוב המוקדים של החברה נמצאים בצפון , ויש גם מוקד בראש העין . לא קבלתי עד כה בשנתיים האחרונות הצעה לראיון לעבודה במוקד של ראש העין. שלחתי קורות חיים רק מספר פעמים לתפקיד תמיכה טכנית  ושירות לקוחות . כנראה שסטודנט לתואר שני  ומאסטר בשירות ומכירות עם ניסיון תעסוקתי עשיר לא עובר את הדרישות שלהן.
018 אקספון -חברת שיחות בינלאומיות,וכיום באפריל 2011 גם חברת סלולר חדשה , נמצאת ברחוב האודם ליד רחוב הסיבים בפ"ת , לא קבלתי הצעות. שלחתי קורות חיים לרכזת כ"א ,והיא חזרה אלי בתשובה שכרגע אין ביקוש לעובדים. אם יהיה ,נשמור את הזכות לחזור אליך. 
ברק לשעבר- הוצע לי ע"י חברת כ"א לעבוד בברק שממוקם בפארק אפק בראש העין ליד פרטנר. יש מרכז הערכה של 2-3 שעות . עקב 2 אוטובוסים או הסעות סרבתי לעבוד שם בשירות או במכירות. מלבד שהסיכוי שדתי- חרדי יתקבל לעבודה קלוש, חבל לבזבז חצי יום על כך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה