יום חמישי, 19 במאי 2011

תאריך בקורות החיים


כאשר אתם שולחים קובץ קורות חיים דרך אתרי אינטרנט ולוחות דרושים באינטרנט יש להקפיד שתאריך היווצרות הקובץ (אפשר לדעת מה התאריך ע"י לחיצת עכבר ימני ולחיצה על מאפיינים) יהיה עדכני ולא ישן . אפשר פשוט להעתיק את קורות החיים לקובץ חדש של וורד.

בנוסף קובץ עם שם קובץ עם תאריך ישן וכל שכן גם תאריך ישן בקורות החיים , המעסיקים- רכזות כ"א ממייני קו"ח, מערכת מחשוב ממיינת וכיוצא - יבינו שכנראה כמה שנים אתם כבר לא בשוק העבודה והקו"ח לא עדכניים ורלבנטיים  וגם לא יטרחו לקרוא את קורות החיים .

אין כל עניין לרשום תאריך  בקורות החיים . בקורות החיים יש תאריכים ואפשר לדעת מתוכו כמה הוא מעודכן או לא. למי שמתעקש יש אופציה לרשום תאריך עדכני להיום.התאריך יהיה בצד שמאל מתחת לכותרת קורות חיים ומעל לכותרת פרטים אישיים. לא ליצור תאריך במסמך דרך כותרת עליונה וכל שכן לא תחתונה.  בעיקר כאשר עדכנתם קו"ח חדש.

אם אתם שולחים קו"ח רבים לאורך תקופה של כמה שבועות ואף חודשים ,כדאי מאד לעדכן את התאריך מידי שבוע. כך שייראה (זה לא אומר שזה נכון ,הרווחנו אם רק המעסיק יחשוב כך)  שאתם רק בתחילת חיפוש עבודה  ולא לאחר פרק זמן ממושך.

לרשום את תאריך היום וכמובן שלא לרשום תאריך עתידי . אם אנחנו ב-1 באפריל ,לא לרשום 7 באפריל .
נקודה נוספת למה לא כדאי תאריך בקו"ח היא שאם אתם מעוניינים בחוסר בהירות וגם עמימות לגבי זמן העבודה בחברה מסוימת או השכלה , יתכן שתאריך קו"ח  לא יאפשר זאת .

בנוסף למי שמחפש עבודה כאשר הוא עדין עובד בחברה , לא מומלץ לכתוב כלל תאריך בקורות החיים. יש קצת נוהג שעובד יכול לחפש עבודה גם כאשר הוא עובד במקום עבודה בתנאים מסוימים ,אך יש מקומות עבודה שהדבר לא נהוג אצלם ויראו בכך חוסר נאמנות למקום העבודה. ע"פ התאריך יוכח שאתה חיפשת עבודה כאשר עבדת במקום עבודה ,או לחילופין שלא עבדת באותו מקום עבודה למרות שציינת בקורות החיים את זמן משך העבודה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה