יום ראשון, 15 במאי 2011

איך לכתוב קורות חיים מנצחים להשגת ראיונות עבודה רבים ולקבלת עבודה ?


כאשר כותבים ושולחים קורות חיים מקצועיים ולא חובבניים מקבלים יותר הצעות עבודה יותר ראיונות עבודה ומתקבלים לעבודה ,ואפשרות יתר לסינון עבודות מתאימות.

מהו קורות חיים מקצועיים ?
כאשר בחרת את הענף ואת תחום  ואת סוג התפקיד שאת\ה מתאימים לו הכי הרבה , וגם מתאימים לתפקיד לפי הגדרות ודרישות התפקיד , כאשר כתבת קורות חיים בפורמט קורות חיים נכון עם עיצוב קורות חיים נכון עם חוסר שגיאות וטעויות בקורות חיים וכמובן המלך הוא התוכן של קורות חיים- מה ההשכלה והניסיון התעסוקתי הרלבנטי לתפקיד , ומסמך קורות החיים מעביר כחוט השני מסר שיווקי של מיתוג ובידול למה דווקא את\ה מתאימים לתפקיד מאשר שאר מועמדים, ולמה כדאי להזמין אותך לראיון עבודה ולהמשך תהליך המיון .  

בשליחת קורות חיים מקצועיים תזכו לקבל כמה שיותר ראיונות והצעות עבודה ותחילת עבודה במיידית בסיכוי גבוה יותר ושיעור המרה גבוה.
דוגמא לשיעור המרה: שלחתי 100 קורות חיים, קבלתי 70 תשובות חיוביות בעיקר- יחס המרה שווה 70%. שעור המרה של 60%-80% ומעלה זה טוב וסביר. אם שעור ההמרה פחות מחצי , סימן שיש לך בעיה בקורות החיים או בהגדרות ודרישות התפקיד או בתוכן , ויש לבחון ולשנות בהתאם ולשלוח שוב.   

אחרי שלמדתי איך לכתוב קורות חיים מקצועיים , שלחתי מאות קורות החיים לעשרות חברות ולמאות משרות בשנים 2007-2008  שבשנתיים אלו עבדתי  יותר משנה ורבע . שעור ההמרה של שליחת קורות החיים היה קרוב ל-70% . אם לא קבלתי תשובה  והזמנה לראיון בפניה הראשונה ,קבלתי הזמנה כאשר שלחתי  שוב קורות חיים בפעם השניה והשלישית במשך השנה. כל מקום עבודה שרציתי בכל תפקיד שרציתי , הזמין אותי לראיון עבודה.

בשנתיים אילו הייתי במאות ראיונות עבודה אצל מעסיקים ,חברות כ"א והשמה ומכוני מיון . היו לי ראיונות עבודה כמעט מידי יום. היו לי עד 3 ראיונות עבודה ביום. כאשר יש מכון מיון שתופס 6-8 ביום מהבוקר עד הצהרים ,יש אפשרות להגיע למכון מיון בלבד.
כאשר יש מרכזי הערכה של שעתיים שלוש, אין אפשרות להגיע באותו יום לעוד מרכז הערכה בצהרים או בבוקר. אפשרי עוד ראיון אחד או שנים בצהרים.
לא היו לי ראיונות בשעות הערב והלילה גם בחורף , רק בשעות הבוקר והצהרים.
ראה להלן בבלוג לגבי ראיונות עבודה  

שלחתי קורות חיים מספר ימים בשבוע ולעיתים פעם בשבוע ולא מידי יום ממספר לוחות דרושים חינמים עיקריים כמו : דרושים , ג'ובמאסטר , וג'ובנט ,ווואיג'וב  ניסיתי גם בלוחות אחרים קטנים יותר, לא הביאו תוצאות. ראה להלן בבלוג לגבי שליחת קורות חיים דרך לוחות דרושים   

בקיצור איך עושים זאת ? את הניסיון ואת הידע המקצועי שלי אני חולק איתך בפוסטים  הבאים 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה