יום שלישי, 17 במאי 2011

מבנה קורות חיים מפורט התנדבויות ושליחויות


המשך פירוט כל חלק וכל פרט במבנה קורות חיים  
שליחויות והתנדבויות
כאשר יש לך התנדבות קטנה אפשר להוסיף אותה תחת כותרת משנה שונות או פעילות נוספת.
אם יש לכם נסיון רב בהתנדבויות או שליחויות ייצוגיות אפשר לכתוב התנדבויות ושליחויות בכותרת משנה עצמאית ונפרדת.אם יש לך ניסיון רק בהתנדבות יש לציין התנדבויות ואם בשליחויות יש לציין רק שליחויות.

יש שטועים ולא מציינים כלל פעילות התנדבותית בקורות החיים, למרות שהם כן התנדבו. מקומות עבודה מחפשים עובדים בעל אתיקה חברתית שעוזרים ומתנדבים וחלק מהחברות מעודדות פעילות זו לאחר שעות העבודה וחלקן גם על חשבון שעות העבודה , ולכן חשוב לציין זאת בקורות החיים וליצור בידול. ולכן גם אם להתנדבות אין קשר כלל לא ישיר ולא עקיף עם התפקיד המוצע , יש לציין את ההתנדבות בקורות החיים.

אם קורות החיים שלך דליל בעיקר בניסיון תעסוקתי אך יש לך רקע בהתנדבויות, כדאי לך לכתוב כותרת משנה התנדבויות לאחר כותרת של ניסיון תעסוקתי.גם אם את\ה רוצים להתקבל למקום העבודה שמחשיב התנדבות וכל שכן אם מדובר בעמותה או ארגון ציבורי שבסיסו הוא התנדבות חובה לרשום התנדבויות וגם להפריד את התנדבות מניסיון תעסוקתי כאמור ולא לערבב.

דוגמא לשליחות : שליחות במחנה קיץ, הצטרפות כמלווה לפרויקט תגלית , שליחות מטעם המדינה לארצות חו"ל כמו למטרת חינוך וספורט וכיוצא.
דוגמא להתנדבות: חלוקת מזון לנזקקים, פעילות בעמותה רפואית כמו יד שרה ועזר מציון או בבתי חולים, עזרה לקשישים ובתי אבות, עזרה משפטית ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה