יום ראשון, 15 במאי 2011

מבנה קורות חיים מפורט פרטים אישיים אימייל



המשך פירוט כל חלק וכל פרט במבנה קורות חיים  

חלק 1  -  כותרת : פרטים אישיים

אימייל: (EMAIL) חובה !!  ולבדוק שיש קו תחת כתובת המייל וקישור.כאשר עוברים ונשארים לשניה ארוכה עם העכבר על המייל מופיעה תיבה צפה עם המייל והודעה שמעבר לקישור ללחוץ על העכבר עם כפתור CTRL. אם לוחצים על כתובת המייל עם CTRL ואין הפעלת האאוטלוק או תוכנת דואר אחרת בברירת מחדל – זה אומר שאין קישור.

למה חובה ? על מנת שיוכלו לשלוח אליך הודעות וליצור איתך קשר בנוסף לטלפון , למרות שהמייל לא מחליף את הטלפון.

אילו הודעות רלבנטיות ? תקבלו עוד מידע על מקום העבודה, או פרטים נוספים על המשרה, או כתובת עם מפה של המקום, בפרט שאתם נמצאים בדרך ולא יכולים לרשום את הפרטים.
אפשרי מאד גם  קובץ הכנה למכון מיון או למרכז הערכה או למבחני מיונים בחברה כמו לחברות האינטרנט דוגמת מבחני ידע במחשבים וכיוצא.

וכן כמובן אם בעתיד חברת כ"א והשמה ישלחו אליך הודעה בקשר להצעת עבודה דרך המייל ולאו דווקא יתקשרו אליך. כבר כמה פעמים שלחו לי כמה פעמים הודעה בקשר להצעת עבודה ולא התקשרו, כמו הודעות הצעות עבודה למשרה ספציפית ששולחות חברות כ"א באופן כללי לך ולשאר מעומדים רלבנטים דרך הודעת SMS  לטלפון הנייד .  

רצוי מאד לתת מייל שהוא מיוחד ורלבנטי לחיפוש עבודה. בד"כ מייל נוסף מבוסס אינטרנט ולא מחשב כמו וואלה או ג'מייל או בכל חשבון מייל אחר . לא כדאי לעשות ערבוביה במייל למספר תחומים. וכמובן רצוי לתת מייל, שבחיפוש בגוגל או כל כלי חיפוש אחר באינטרנט  למייל שלך, יש לו עליך משמעות חיובית ולפחות ניטרלית ולא משמעות שלילית כלשהי.  

בנוסף צריך שהמייל יהיה פעיל ואת\ה פותחים אותו לעיתים קרובות כל יום יומיים ולא פעם בשבוע או שבועיים וחודש ויותר. כאשר את\ה מחפשים עבודה, רצוי שתפתחו את המייל לבדוק אם יש הצעות חדשות ,או כדי לשלוח  קורות חיים למעסיקים וחברות כ"א והשמה.

אם בכל זאת קרה, ואתה רוצה להחליף אימייל או שאימייל נסגר דרך ספק השירות או נפרץ וכיוצא חובה עליך לעדכן את המייל למעסיק ולחברות כ"א והשמה שאת\ה בקשר עכשווי איתן או שהיית בעבר ועדין עובד איתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה