יום חמישי, 19 במאי 2011

ציון המשרה בקורות החיים

כאשר יש דרישה מפורשת מצד המעסיק או חברת כ"א והשמה לציין את המשרה או מספר המשרה בקורות חיים או כאשר אתם מעונינים רק במשרה ספציפית בחברות מסוימות, אז רצוי לציין את שם המשרה ליד פרטים אישיים ומטה בצד שמאל. בד"כ ציון משרה או מספר משרה רלבנטי למשרה ספציפית אחת בלבד.

לא לציין כלל את שם החברה המבוקשת לאחר ציון שם המשרה בקורות החיים. 
אם אין דרישה לציון שם או מספר המשרה ,לא לציין את המשרה.

מדוע? כי יתכן שתתאימו למשרה אחרת בפרט אם המשרה המצוינת ספציפית מאד , או שהמעסיק הגדיר את המשרה באופן אחר. אתם סוגרים לעצמכם מראש משרות שיתכן שמתאימות לך ולמעסיק , ובציון המשרה אמרתם למעסיק שאתם מעונינים ויכולים לעבוד במשרה זו ולא אחרת.

מעטים מאד המעסיקים שייצרו איתך קשר בקשר למשרה אחרת רלבנטית או רכזות כ"א שיעבירו את קו"ח שלך למחלקות אחרות בארגון כאשר ציינתם אחרת בקו"ח.

כאשר מציינים את המשרה בקורות החיים ושולחים לתפקידים שונים דרך לוח דרושים באינטרנט או במייל שלך , יש להיזהר לשכתב את שם המשרה המבוקשת לכל משרה שונה ,אחרת גם את תשלח  קורות חיים רלבנטים למעסיק , אך המעסיק לא יקרא את קו"ח , עקב ציון שם משרה שגויה ולא רלבנטית.

כאשר את\ה מעונין במספר תפקידים ספציפיים , אפשר לכתוב קורות חיים רלבנטים לכל משרה בציון שם המשרה . כאשר יש לך קורות חיים נפרד לכל משרה , יש לוודא לפני השליחה שקורות החיים מעודכנים ורלבנטים  לדרישות התפקיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה