יום שני, 9 במאי 2011

מבוא כללי לבלוג


מבוא כללי לבלוג
שמי איל מהדב מקרית אונו בעל תואר 1 ו-2 במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו . עסקתי בעבודות בעיקר בתחום של לוגיסטיקה, שיווק וביטוח . למדתי משאבי אנוש והתנהגות ארגונית , שיווק ופרסום , וגם מימון ושוק ההון ,וכיום אני גם משקיע שבועי בבורסה בהיקפי כספים לא מבוטלים עם רווח .

במסגרת חיפושיי אחר עבודה  בכמה שנים טובות של אבטלה בין 1999-2002 ,ובין 2009 -2011  כאשר בין 2007-2008 עבדתי שנה וחצי  לערך מתוך שנתיים בתחום הביטוח , בשליחת קורות חיים , בחיפוש מודעות דרושים אונליין ואופליין , בהתאמה לדרישות שלי ושל המעסיק , בראיון טלפוני ,בראיון עבודה אישי, בראיון עבודה קבוצתי- מרכזי הערכה, ובמבחנים במכוני מיון.

אני רוצה לשתף אותך- מחפשי העבודה וגם רכזות ומנהלות משאבי אנוש  או המעסיקים - בידע והניסיון בתחום בנוסף להתמחותי במשאבי אנוש בתואר השני ובנוסף למאמרים אקדמים וספרים מקצועיים בתחום . על מנת לקבל את העובד הכי טוב שיש לעבודה – זה עיקר הבלוג

בנוסף אוסיף גם על העובד במקום העבודה מתחילת העבודה ועד לפיטורים ואחרי הפיטורים.

במסגרת התמחותי הפרטית וגם האקדמית בשוק ההון , אני עורך מידי פעם קצת אנליזות והמלצות למניות בשוק הישראלי בלבד בעיקר בתחום  מניות הביומד והטכנולוגיה (בעיקר הדואליות שנסחרות גם בארה"ב)  ומניות דיבידנד.
בנוסף יש לי מספר כלים איך להרוויח הרבה יותר בשוק ההון יותר מאשר להפסיד
אשתף  אותך באנליזות ובכלים להשקעה בשוק ההון  על מנת שתצליח להרוויח ולא להפסיד.

כצרכן נבון וכמי שעבד בקמעונאות מזון , אתייחס גם לרשתות שיווק ואשתף אותך בכללי צרכנות נבונים ומבצעי צרכנות למיניהם עם הפן השיווקי - פרסומי-צרכני.  

כאדם דתי- חרדי גם אשתף אותך במעגל השנה  על הגיגים דעות וסיפורים על חגים ומועדי ישראל ועל רבני ישראל במהלך הדורות .

וכמובן ,איך לא? כבוגר מנהל עסקים נדבר גם על ניהול ומה שמסביבו  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה