יום ראשון, 15 במאי 2011

מבנה קורות חיים מפורט פרטים אישיים תעודת זהות


המשך פירוט כל חלק וכל פרט במבנה קורות חיים  
חלק 1  -  כותרתפרטים אישיים

ת.ז (תעודת זהות): (לא חובה) בד"כ ראוי לא לחשוף את ת.ז שלך לכל אחד ואחת. אפשר לעשות בת.ז שימוש לא ראוי. ראוי לצרף ת.ז רק לחברות מסחריות  וחברות כ"א והשמה מוכרות. תוכלו לומר להם ת.ז בטלפון או בפגישה אחרי שתתקדמו איתן בתהליך ,לא לפני כן.

יש חברות בעיקר בנקים שדורשות כתנאי קבלה  ציון  ת.ז בקורות חיים .כלומר שאין היענות  לקורות חיים ללא ת.ז, ולכן חובה עליך לצרף ת.ז אם ברצונך לקבל ראיון ועבודה.

בעקרון לחברות כ"א יש מערכות מחשוב שיכולות לעלות את פרטיך בציון שמך בלבד ללא צורך בת.ז. אך יש חברות כ"א לא מפותחות במחשוב ופשוט להם יותר עם ת.ז. מאשר שם. אם את\ה מכירים  את חברת כ"א או ההשמה , וכל שכן אם עבדת איתן בעבר- אפשר לצרף ת.ז בבטחה בקורות חיים.

יחד עם זאת , רוב חברות כ"א וחברות השמה וכן בחלק מהחברות המנהלות מערך גיוס ממוחשב, קליטת קורות חיים לתוך מאגר הנתונים נעשית באמצעות תעודת הזהות של המועמדים .וכאשר יש במיידית ת.ז בקורות חיים  ללא צורך בהתקשרות טלפונית למעומד  ויהיה העדפה מצד המסננים קורות חיים בין מי שכתב את ת.ז לעומת מי שלא כתב , ולכן יש עליה בסיכוי שהמעומדים יקבלו היענות מצד המעסיק בפרט אם מעומדים אחרים לא יציינו ת.ז בקורות החיים שלהם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה