יום שלישי, 17 במאי 2011

מבנה קורות חיים מפורט פעילות וידע נוספים


המשך פירוט כל חלק וכל פרט במבנה קורות חיים  
חלק 5  כותרת פעילות וידע נוספים
למי שיש פעילות וידע נוספים והוא לא עובד בהייטק או בתפקיד שרלבנטי בעיקר למחשוב ,כדאי לשים שליטה במחשבים תחת כותרת זאת ולא ככותרת בפני עצמה בעיקר אם חסר מקום .

מה זה כולל ? פעילות עזרה והתנדבות. שחקן ספורט מקצועי ותחרותי (לא ספורט אתגרי). קבלת פרסים ואות הצטיינות שלא קשורים לעבודה. לימודים חיצונים  נוספים  בד"כ אוטודידקטים. השתתפות בתחרויות כולל לימודיות וכולל תוכניות טלביזיה ורדיו וכיוצא. פעילות אומנותית כמו מוזיקה, ציור ופיסול וכיוצא. כישורים נוספים כלליים ותחומי עניין רלבנטים לתפקיד.

כאשר מדובר באקדמיה או במרצה אורח או מומחה יש לפרט את הפעילות המחקרית ורשימת המחקרים ופרסומי המאמרים בכתבי עת רלבנטים, הרצאות אורח , השתתפות בכנסים מקצועיים כדובר או מרצה או משתתף בפאנל.

שייכות לארגונים מקצועיים, כלול כל מינוי משמעותי ו\או בחירות לתפקידים או ועדות, וציין את התאריך המתאים לכל תפקיד,ציין כל פעילות משמעותית שהושלמה תחת ניהולך.
עיטורי כבוד מארגונים מקצועיים, אקדמיים או ארגונים אחרים. וכן גם רישיונות
בחלק זה יש לקצר ולא להאריך.אם יש הרבה ,אפשר להוסיף הכל בסוף קורות החיים בדף נפרד.

תחביבים-  לא ככותרת בפני עצמה אלא בכותרת פעילות נוספת. אפשר להוסיף תחביבים כאשר התחביב רלבנטי לעבודה ולמקום העבודה. זה לא חובה להוסיף בקורות החיים, אבל מאידך אפשר להשיג בידול לעומת מועמדים דומים לתפקיד . יש להוסיף עד 3 תחביבים רלבנטים  ,לא מעבר לכך . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה