יום חמישי, 19 במאי 2011

מיתוג מקום העבודה בקורות החיים


יש הטוענים שמקומות עבודה גדולים הם מותגים בעיני המעסיקים ולכן יש למותגים השפעה חיובית על קורות החיים וחוות הדעת על המעסיק . 
ולכן אם עבדתם או שאתם עדין עובדים  בחברה גדולה, מוכרת ומרכזית ומובילה  בתחומה הבליטו וציינו את שם החברה בתחילה ואח"כ  את התפקיד, ולכתוב מה התפקיד\ים שעשיתם בחברה ולא מה החברה עוסקת. מנהלים רבים מתרשמים מניסיון ומידע שהושג בחברה מובילה בפרט אם מדבור בחברה מתחרה.

כאשר החברה ידועה שמשקיעה בהכשרות והשתלמויות מקצועיות לעובדים שלהן, כאשר יש אופק קידום נרחב לאורך ולרוחב ולתפקידים שונים ומגוונים, כאשר יש סיוע בלימודים. כאשר יש אתגרים ופירוט תתי תפקידים בתפקיד.
דוגמאות: כאשר חברה ידועה בהכשרות לאנשי מכירות ,ואנשי המכירות שלה מוכרים מעל לממוצע בענף, כדאי לי לשכור איש מכירות שעבר הכשרה זו וגם הצליח בתפקידו במכירות. כנ"ל לגבי שירות לקוחות.
בענף המחשוב והייטק כאשר יש סביבת עבודה של פרויקטים מורכבים עם אתגרים ופיתוח יצירתי ומחשבתי שמושגת רק במקומות עבודה בודדים (כמו בצבא) או בחברות גדולות מרובות פרויקטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה