יום שלישי, 17 במאי 2011

מבנה קורות חיים מפורט פרטים אישיים רישיון נהיגה


המשך פירוט כל חלק וכל פרט במבנה קורות חיים  
חלק 1  -  כותרת : פרטים אישיים
רישיון נהיגה: (רצוי עד חובה) רלבנטי לכל תפקיד, אופציונאלי לתפקידים אחרים לרוחב ולאורך הארגון שחלק מהתפקיד מצריך רישיון נהיגה רלבנטי ,בפרט אם יש ניהול קריירה בארגון . כאשר אין לך כל רישיון אין לציין זאת בקורות החיים. יש תפקידים שיש חובה בדרישות התפקיד  רישיון רכב או אופנוע לדוגמא: משלוחים, מחלק עיתונים , איש מכירות שטח ועוד ולכן יש חובה לציין.

אתר אינטרנט ,בלוג, טוויטר,פייסבוק : אם יש לך ורצוי שיהיה לך, כדאי לציין כאן את הכתובת והקישור. כמובן אם חשבון הטוויטר ,פייסבוק או הבלוג לא יתרום לקבלה לעבודה וכיוצא אלא אף יזיק, רצוי לא לרשום. נדון לקמן בבלוג לגבי מיתוג אישי וחיפוש המעסיק אחר עובד פוטנציאלי ברשת החברתית ובגוגל  ששלח אליו קורות חיים. בנוסף ראה לקמן בכותרת ידע ופעילות נוספים בקורות החיים.

רצוי שהפרטים האישיים החשובים הרלבנטים יהיו כל אחד בשורה אחת נפרדת כמו שם ,טלפון ומייל . השאר אפשר לצמצם את השורות ולכתוב כמה פרטים בשורה אחת בפרט כאשר אין מקום מספיק לשאר הדברים כמו השכלה וניסיון תעסוקתי. לדוגמא – ארץ לידה, תאריך עליה ואזרחות בשורה אחת. ת.ז יחד עם השם . מצב משפחתי ותאריך לידה  (אפשרי גם רישיון נהיגה) בשורה אחת.   צריך לשים רווח בין פרט אחד למשנהו . וכמובן טלפון נייד וקווי וגם פקס בשורה אחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה