יום ראשון, 29 במאי 2011

איך מחפש עבודה יכול להיעזר בחברת כ"א והשמה ?


1.בנוסף לשליחת קורות חיים ישירות למעסיק , למחפש העבודה יש עוד צינור שדרכו הוא יכול להתקבל לעבודה. כיום לכל חברת כ"א והשמה יש אתר אינטרנט ופרסום בלוח דרושים אינטרנטי שאפשר לשלוח בנוחות ובידידותיות קורות חיים לכל משרה תוך שניות. והעלות בחינם למועמד.
2. יש משרות שמתפרסמות רק אצל חברות כ"א והשמה מטעם המעסיק, והמעסיק לא מפרסם כלל. כך שיש עוד משרות ותפקידים שהוא יכול להתקבל. בנוסף שיש משרות שמפורסמות רק אצל חברות כ"א והשמה ספציפיות.
3.מחפש העבודה חוסך זמן יקר של שליחת קורות חיים למשרות לא רלבנטיות ,או לא רלבנטיות עבורו בשל אי התאמה לכל דרישות התפקיד , וכן בשל אי התאמה בפרמטרים אחרים שחברת כ"א והשמה יודעות מהיכרות עם המעסיק ומשאבי אנוש .
4.מחפש עבודה יכול לדעת מחברת כ"א והשמה מה מצב הסטטוס של המשרה- פתוחה, סגורה, הוקפאה וכיוצא. המעסיק לא ייצור איתו שום קשר למעט ראיונות או הודעה שלא התקבל לאחר הראיון (אם בכלל ,רוב המעסיקים גם לא מתקשרים).
5.חברות כ"א השמה יסייעו למועמד להשיג את העבודה, על ידי מתן מידע רלוונטי עבורו אשר יסייע לו להפגין בקיאות והתאמה בראיון העבודה בחברה עצמה.עזרה וייעוץ בקשר למרכזי הערכה או ראיון אישי.להפנות את המועמד למפות ומציאת מקום העבודה והתחבורה הציבורית להגיע אליה. להפנות לאתר האינטרנט של החברה או לכל מידע אחר על החברה או על המראיין בחברה. לחברות עם מבחנים פנימיים יש אפשרות לקבל מבחני דוגמא. מי שמועמד לתפקיד תמיכה טכנית בחברות האינטרנט מקבל מחברות כ"א והשמה מספר דוגמאות לשאלות  שיהיו במבחן טכני ממיין. מי שלא עובר את הבחינה,לא ממשיך בתהליך. בנוסף יש אפשרות לקבל שאלות שהיו בראיון עבודה וגם לקבל ייעוץ איך לענות על השאלות.
לזכור שלמועמד יש ידע פרטי שלו ואולי של עוד כמה מועמדים לתפקיד לחברה מסוימת ואילו לחברת כ"א והשמה יש יותר מידע ויותר מועמדים לחברה.  
6.יש אפשרות שחברת כ"א תקבל את העובד לעבודה אצלה בפרויקט זמני או קבוע.
7.שליחת קורות חיים ממוקדת יותר לתפקידים רלבנטים דרך חברות כ"א והשמה ופחות שיטוט בלוחות דרושים של מעסיקים  על תפקידים פחות רלבנטים ופחות שליחה של קורות חיים דרך המעסיק (לעיתים השליחה מסורבלת וארוכה יותר מאשר חברת כ"א והשמה או לוח דרושים כללי באינטרנט). כיום יש יותר מודעות בלוח דרושים של חברות כ"א והשמה מאשר מעסיקים.
הסיכוי של מחפש העבודה להתקבל לעבודה אצל המעסיק גדול יותר דרך חברת כ"א והשמה , מאשר אם היה שולח לבד את קורות החיים למעסיק:  
כאשר מחפש עבודה שולח קורות חיים למעסיק הוא לא יכול להיות בטוח במספר דברים: שקורות החיים הגיעו ליעד הנכון, שקורות החיים נקראו, שהמשרה עדין רלבנטית, שהתרשמו לטובה מקורות החיים שלך לעומת אחרים, ואין לך כל המלצה מצד שלישי עליך, בנוסף שקורות החיים מתאימים למשרה ספציפית ולא למשרות אחרות רלבנטיות מתאימות, בנוסף שיש סיכוי קלוש שהמעסיק יחפש את קורות החיים שלך לאחר תקופת זמן לדוגמא חצי שנה-שנה וייצור איתך קשר לצורך ראיון עבודה.
כאשר מחפש עבודה שלח קורות חיים לחברת כ"א והשמה ועשה ראיון עבודה טלפוני ואישי לעבודה רלבנטית וגם לתפקידים אחרים רלבנטים, ונעשה סינון ראשוני ע"י חברת כ"א והשמה , והוא מוכר ומומלץ לתפקיד ע"י חברת כ"א והשמה למעסיק, וחברת כ"א והשמה שולחים למעסיק קורות חיים של מחפש עבודה עם ההמלצה וסיכום ראיון. גם אם עכשיו המשרה הוקפאה, התקבל עובד אחר וכיוצא, יש אפשרות שחברת כ"א והשמה תציע תפקיד דומה בחברה אחרת או תפקיד אחר רלבנטי באותה חברה, בנוסף שגם לאחר תקופת זמן  חברת כ"א והשמה יכולה ליצור איתך קשר לאחר תקופת זמן ארוכה כאשר עשתה חיפוש רלבנטי למשרה רלבנטית ממעסיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה