יום חמישי, 19 במאי 2011

שליחת קורות חיים דרך לוחות דרושים באינטרנט


יש לבחור את לוחות הדרושים , שיש להם מבחר הצעות עבודה גדול וגם מבחר הצעות שמתאימות לך וגם לוח שהמעסיק או חברת כ"א והשמה סומכים עליו יותר מאשר שאר לוחות דרושים.

הלוחות הטובים ביותר כיום,  ובד"כ גם מופיעים במקומות הראשונים בגוגל בחיפוש מילת המפתח דרושים , ובד"כ יש חילופי כסאות בדירוג מידי תקופה ביניהם :
דרושים, ג'ובנט, ג'ובמאסטר, אולג'ובס . כיום YJOBS לוח דרושים של YNET יחד עם אולג'ובס.
יש לוחות דרושים של עיתונים כמו מעריב או הארץ- לוח העיר שנמצאים בחלקם גם באתר האינטרנט של החברה.

לוחות דרושים נוספים: ג'וב ניו, ג'וב סיטי, הומלס, מוג'וב, ווידאוג'וב , ג'ובי ועוד. פחות ממליץ עליהם - קבלתי מהם הצעות עבודה מועטות וחזרה אפסית. יחד עם זאת יש לבחון זאת מתקופה לתקופה גם במספר הצעות עבודה רלבנטיות עבורך וגם בשיעור ההמרה של חזרה אליך מהמעסיק או חברת כ"א והשמה לקורות החיים ששלחת דרך האתר.  

רוב הלוחות הם חינמיים ללא תשלום כלשהו לאתר או למעסיק (תשלום למעסיק זה עבירה פלילית). רק המעסיק או חברת כ"א והשמה משלמים על המודעות לאתר. ויש לוחות דרושים בתשלום.

בכל אתר יש בחירה  האם לבחור משרות לפי ענפים, חברות או תפקידים. הבחירה שלך תהיה בהתאם למה שכתבנו בפוסט לפני שכותבים ושולחים קורות חיים. אם אתה מתמחה בענפים מסוימים בלבד כמו הייטק, שוק ההון,ביטוח - יש לבחור ענפים. אם אתה מתמחה בתפקיד מסוים שרלבנטי למספר ענפים יש לבחור בתפקיד.

אם את\ה מעונינים לעבוד בחברה מסוימת ומעוניינים  לדעת מה המשרות הפנויות הרלבנטיות , יש לבחור בחברות. לעיתים יש משרות חמות ומובחרות של חברות מסוימות שמקודמות ע"י האתר עצמו.

וכמובן יש אפשרות בחירה של סוג משרה ושעות עבודה .

באתר מוצג תאריך פרסום המודעה , החברה או חברת כ"א והשמה שפרסמה את המודעה, וכן את המשרה בהגדרת התפקיד ולחיצה עליו מראה את דרישות התפקיד ואת תיאור התפקיד. מסמנים את המודעות הרלבנטיות בוי . יש אפשרות לשלוח לכל משרה בנפרד ויש אפשרות לשלוח כולם יחד ,עם הגבלה בכמות המשרות.

ברוב לוח הדרושים באינטרנט אפשר לשלוח רק דרך האתר ללא אימייל של המעסיק או חברת כ"א . בג'ובנט יש אפשרות לשלוח גם למייל של המעסיק או חברת כ"א והשמה שפרסמה את מודעת הדרושים.

בדפדפן כרום יש אפשרות שהוא מסמן לך בוי על משרות שכבר שלחת קורות חיים בעבר.
בג'ובמאסטר ובדרושים אין אפשרות לשלוח שנית קורות חיים לאותו מעסיק ולאותו הצעת עבודה. 

תגובה 1:

  1. דרושות בחורות לעבודה מהבית בשיחות טלפון דיסקרטיות, שכר גבוהה מאוד! העבודה היא חוקית ודיסקרטית, מדובר על עסק שמשגשג 6 שנים עם מספר בחורות עובדות, והבחורות שעובדות כאן מרוויחות למעלה מ 18000 שקלים בחודש! לפניות שלחו לנו אימייל whatzapvideotime@gmail.com

    השבמחק