יום חמישי, 9 ביוני 2011

ראיונות עבודה נוספים בסוכנויות ביטוח


ראיונות עבודה נוספים בסוכנויות ביטוח
לאחר שהתפטרתי מסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ לאחר תחילת תואר שני מנהל עסקים בסוף 2008, לאחר שליחת קורות חיים וראיון טלפוני קצר, התקבלתי לראיון עבודה בסוכנות ביטוח ברחוב משה דיין בפ"ת לתפקיד רפרנט ביטוח חיים.
מנכ"ל ומייסד הסוכנות הוא אדם מבוגר. דלת הסוכנות  מוגנת בכניסה ע"י סיסמא. הגעתי לדלת יחד עם מנכ"ל והמראיין העתידי ,והוא פתח לי את הדלת ושאל לרצוני ואמרתי ששמי איל ובאתי אצלו לראיון. המתנתי כמה דקות בחדר הקבלה. בקבלה היו אישה ואיש צעירים כפקידי קבלה. בסוכנות ביטוח עבדו 2-3 רפרנטיות ביטוח חיים . לאחר ראיון ,לא התקבלתי לעבודה.

תחילת 2009  ראיון בסוכנות ביטוח קטנה ברחוב לבונטין פינת רחוב הרכבת בת"א  לתפקיד רפרנט ביטוח חיים.לסוכן ביטוח לא צעיר 40+ היה מנהלת משרד שהלכה בלבוש צמוד וחושפני , מה שעניין בעיקר את הסוכן זה האם אוכל לעבוד איתה והאם זה לא מפריע לי והאם אני מוכן לקבל הוראות מאישה. לא התקבלתי לעבודה.

ב-2009 הייתי בראיון  בסוכנות ביטוח אצל סוכן ביטוח מבוגר ברחוב שאול המלך בת"א פינת אבן גבירול , היו 3 פקידות קבלה . לא התקבלתי לעבודה .

קבעתי ראיון עם סוכנות ביטוח בת"א ברחוב אלנבי , אך נעלם ממני הכותבת והטלפון ולא מצאתי את המקום. בזבזתי שעתיים וחצי על נסיעות והמתנה לאוטובוס . מצער אותי שהגעתי הביתה וראיתי שעמדתי ממש בסמוך למקום, אך לא נכנסתי לבנין לבדוק.

קבלתי מספר טלפונים מסוכנות ביטוח לתפקיד פקיד או רפרנט ביטוח חיים. אך מיקום העבודה לא מתאים לי מבחינת המרחק וזמן הנסיעה הלוך ושוב כמו: כפר שמריהו, ראשל"צ, חולון, בת-ים, אזור,יישובים ליד נתב"ג- לוד. לחלק מהסוכנויות עשיתי כנראה טעות ששלחתי להם קורות חיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה