יום חמישי, 9 ביוני 2011

הצעות עבודה ודרושים בתחום משאבי אנוש וחברות כ"א


הצעות עבודה ודרושים בתחום משאבי אנוש וחברות כ"א 
שלחתי עשרת קורות חיים לעשרות חברות לעבודות בתחום משאבי אנוש וכ"א במשך השנה האחרונה, לא קבלתי טלפון אחד חזרה. כנראה שתואר שני במנהל עסקים בהתמחות משאבי אנוש ותת התמחות גיוס ומיון עובדים עם ניסיון של שנים רבות עם מאות ראיונות עבודה טלפוני ואישי עם מכוני מיון ומבחני מיון ועשרות מרכזי הערכה בנוסף כמומחה בכתיבת קורות חיים ועזרה לעשרות מועמדים בשדרוג קורות חיים ומציאת עבודה - לא מספיק טובים לקבלת עבודה.
צריך עוד ניסיון תעסוקתי שולי בחברת כ"א והשמה. בנוסף אני מבין שחברות כ"א והשמה לא מעוניינות ברכז חכם אלא בפחות חכם.בד"כ בחברות כ"א והשמה יש רכזות כ"א צעירות בלבד. במספר חברת כ"א והשמה בתחום המקצועי כמו בהיי-טק או ביטוח אין כלל רכזות צעירות ויש רכזות לא צעירות (גיל 30-40 לערך )  תמיד חשבתי שמה שמעניין את חברות כ"א והשמה זה כמה השמות מחפשי עבודה יש בחודש.כנראה שחברת כ"א והשמה חושבת שמועמד כמוני לא יכול לספק את הסחורה.
שלחתי בסוף מאי 2011 קורות חיים דרך קבוצה בפייסבוק של דרושים במשאבי אנוש לתפקיד רכז כ"א בתחום השיווק דרך חברת קודקס .קבלתי  תשובה מרכזת כ"א שהחברה מעונינת ברכז עם ניסיון בעבודה עם מחפשי עבודה ובעיקר עם מעסיקים שעבד בחברת כ"א והשמה לפחות שנה-שנתיים,ולא עובד ללא ניסיון למרות שיש לו את הידע הנדרש. יחד עם זאת ,אתה יכול להתאים להרבה תפקידים אחרים עם קורות חיים אילו . 

תגובה 1:

  1. מחפשים דרושים משאבי אנוש
    גם אני כבר מלא זמן, מישהו יכול להציע חברה טובה?

    השבמחק