יום ראשון, 26 ביוני 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בדפי זהב ברמת גן


ראיון עבודה  לתפקיד שירות לקוחות בדפי זהב ברמת גן
חברת השמה עמיתים עבדה בשיתוף עם חברת דפי זהב לצורך גיוס מועמדים למוקד שירות הלקוחות של החברה. קבלתי מרכזת כ"א מעמיתי הצעה לעבוד בשירות לקוחות בדפי זהב. הסכמתי ולאחר ראיון קצר הזמינה אותי לראיון ולמרכז הערכה.


כולם הגיעו בזמן לבנין דפי זהב ברחוב אבא הלל ברמת גן ליד הבורסה. לאחריו כולנו הלכנו מרחק של דקה עם 2 רכזות כ"א של דפי זהב ועם רכזת עמיתים  לתוך בנין נוסף של דפי זהב שהיה מעבר לכביש.


היה גבר מבוגר מעמיתים שניהל את מרכז ההערכה. הציג את עמיתים  ואת דפי זהב ואת התפקיד. היו כ-10 מועמדים , נשים צעירות בעיקר ו-3 גברים.  נדרשנו בתחילה לבחור תמונה מתוך שלל תמונות שבכל תמונה יש ערך שכתוב למטה. צריך לבחור את הערך שהכי מתאים לנו ,ולהסביר את הקשר שלו לתמונה ולערכים שלך, ולשלב זאת בהצגה עצמית.


אני בחרתי בערך נתינה, בתמונה הייתה אישה מבוגרת שנותנת בידיה מים לשתיה מהבאר לבנה הצעיר . ואמרתי שמלבד שנתינה עבורי היא ערך עליון ,יותר נתינה פחות קבלה, גם בשירות שאני נותן , אני נותן פתרון כולל וסופי ולא מקרב אדם לבאר ולא נותן לו לשתות.


לאחר הצגה עצמית  קצרה של כל אחד והצגתי את עצמי הכי טוב שיש. היה דינמיקה קבוצתית. זכיתי בה בהצלחה וקבלתי הסכמה לדירוג קרוב אלי וגם בשאלות רכזות כ"א ,2 בנות אמרו שהם השתכנעו מהדברים שאמרתי , ולכן שינו את דירוגן.


לאחר הדינמיקה הקבוצתית , היה סימולציה של לקוח ומוקדן בתפקיד שירות לקוחות ממש בדפי זהב. היו  זוגות בסימולציה ,ונבחרו בן ובת שהיו מיועדים לכתחילה להתקבל לתפקיד. הסימולציה הייתה שלקוח מבקש לקבל את כספו כמה שיותר מהר לצורך עסקי, כאשר אפשר לתת לו את הכסף יותר מאוחר. כל אחד ישב בכסא כאשר גבו מופנה לגב האחר.


בזוג הראשון ,המוקדנית לא הצליחה לשכנע את הלקוח. וגם הבן שהחליף אותה לא היה כ"כ משכנע. אני כצפוי כמי שבקי בתהליכי עבודה במוקד ובחברות האינטרנטיות הצלחתי למצוא פתרון לשביעות רצון הלקוחה. הבנות הסכימו שהפתרון שלי היה מתאים , בת אחרת הסכימה שגם הבן נתן פתרון טוב (פתרון כזה בחברה ויש עזיבת לקוחות – הפתרון שלו היה - זה מה שאנו מציעים בדפי זהב וחתמת על הסכם ) .


לאחר מכן בקשה רכזת כ"א פתרון לבעיה: מה עושים כאשר אתר הבית של חברה מסחרית נופל כאשר מי שבנה ומתחזק את האתר זה דפי זהב. עם נפילת האתר אי אפשר לקנות או לקבל פרטים על מוצרי החברה והחברה מפסידה הכנסות.


בתחילה לא נתנו לי רשות דיבור והעדיפו אחרים , כמו שגם לגבי סימולציה לא בחרו אותי ראשון. לאחר שאף אחת ואחד לא נתנו פתרון סביר ,נתנו לי רשות דיבור ואמרתי את הפתרון הפשוט- אתר נוסף של גיבוי. רכזות כ"א אמרו שהן לא "מבינות" את הפתרון ,גם לאחר שנתתי הסבר נוסף. לאחר מכן בת אחרת אמרה אותם דברים שאני אמרתי , ואמרו לה רכזות כ"א שזה פתרון נכון.


כמו שאתם מבינים לא התקבלתי לעבודה. רכזת כ"א מעמיתים התקשרה אלי למחרת ואמרה לי שלא התקבלתי. אמרתי לה איך זה יכול להיות? הרי את ראית שאני הכי טוב שיש בכל שלב ושלב במרכז ההערכה וגם קבלתי שבחים מהמבוגר הנ"ל. אז למה לא התקבלתי? כמובן שהיא לא יכלה לומר דבר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה