יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

מבצעי השבוע וחוסר ביטול זיכוי ושירות גרוע בכמעט חינם בסניף אור יהודה


מבצעי השבוע וחוסר ביטול זיכוי ושירות גרוע בכמעט חינם בסניף אור יהודה
השבוע עשיתי קניות בכמעט חינם בסניף אור יהודה. מרביעי ואילך יש מבצעים חדשים. החיסרון הגדול של המבצעים הם שכל המבצעים של כמעט חינם הם רק ליחידה אחת בלבד. כל שאר הרשתות מאפשרות קניה של 3-6 יחידות לכל מבצע.

בהמשך להוזלת 30 מוצרים בשופרסל , ותגובת צים מרשת כמעט חינם על ההוזלה בשופרסל והשוואה עם כמעט חינם – אומר שצים צודק, כמעט חינם הרבה יותר זולה משופרסל שלי ודיל לאורך זמן ברוב המוצרים, יחד עם זאת במוצרים בפיקוח כמו ביצים וחלב מבצעי שופרסל זולים יותר. קישור למבצעי השבוע והחודש בכמעט חינם ופרטי הסניף

מבצעי השבוע:  שימורים של פרי הארץ. רסק עגבניות יכין 4 יחידות 260 גרם ב-10. חומוס 2 ב-15. 4 שמן חמניות 880 גרם או 3 שמן סויה\קנולה מועשר יצהר מחברת טית בית ב-22 ₪ . כל סוגי הבירה ליטר וחצי 4 ב-20 ש"ח. בייגלה 400 גרם  2 ב-12 . קטשופ 2 ב-15. דג פילה סול פלאונדר קפוא 18 ₪ (לא מצאתי לצערי)

מבצעים לחברי מועדון - אורז אורזיל(האורז הכי גרוע שיש),אורז קלאסי מיכאלה(כשרות לא טובה)ואורז תיאלנדי סוגת ק"ג  3ב-10 (שבוע שעבר היה ברשת יש 3 ש"ח עד 6 פריטים),

פתי בר עלית 1.75 ק"ג ב-15(מחיר זול יש לנו כבר מלפני כמה חודשים מקניה ברשת יש באותו מחיר, לידיעתך פתי בר עלית ואוסם הם הכי גרועים בטעם ובאיכות. עדיף לקנות מחברות קטנות כמו הדר או פופושדו וכיוצא) .

ניר טואלט מולט 32 גלילים ב-20 ₪ . כולם מוכרים זאת באותו מחיר (להזכירך קניתי שנה שעברה מולט 48 גלילים באותו מחיר של 32 ,לפני מספר שבועות מכרו 48 גלילים ברשת יש ב-27 ₪ (ולא ב-30),הייתי צריך לקנות אחד ולא קניתי- טעות ).השבוע קנינו  בסופר פארם ע"י קופון בישראל היום של ניר טואלט סופט אחד של סנו ב-20 ₪ - אותו מחיר אך יש עדיפות עם יותר רכות ושכבות מאשר מולט (אני עדין מחכה ליותר הוזלה של ניר טואלט ולכן קונה רק אחד).

דגני ילדים קלוגס עד 750 גרם  2 ב-25 , זול יחסית והגון (לצערי לא בריא עקב הסוכר ופחות ערכים תזונתיים).
מארז 3 קפה עלית (85 גרם) ב-15. לא זול בכלל. קונים 200 גרם קפה ב-10 ₪ .

שתיה ב-10 ₪ ליחידה ,לא זול בכלל.
3 בירה 500 מ"ל ב-11 זול ,לעומת 3 ב-15 ברשת יש. 5 בירה שחורה זכוכית נשר 500 מ"ל (לא כולל פקדון) ב-11 ,לא זול יחסית לבקבוקי פלסטיק ליטר וחצי. רביעית ארסי קולה ב-11,זול.  

כרגיל יש הרבה מבצעים של בשר ועופות טרי וקפואים במחיר זול והגון. אך אנו קונים אך בסניף דתי ברשת יש בבני ברק שאפשר לסמוך על הכשרות ולא בסניף חילוני שאי אפשר לסמוך על הכשרות בפרט שיש כשרות רגילה וכשרות מהדרין ולא רק כשרות מהדרין, יש אפשרות לערבוב. גם במגה בול בגבעת סביון יש במספר ימים בשר ועוף בכשרות הרב מחפוד. 

וירקות (לא מספיק זול) עם התנית כמות 3 קילו. פלפל אדום (לא אדום ממש אלא ירוק שנהפך לאדום),ירוק כהה,צהוב ופלפל חריף ב-3.90 ש"ח. חצילים בצל יבש כרוב לבן ודלורית ב-1.90. ברשת יש עשו השבוע מבצע ירקות עד חמישי חצילים בצל יבש גזר עגבניה ופלפל כהה ב1.80 ש"ח מותנה בקנית 50 ש"ח משאר מוצרי החנות. 

אצל הירקן ליד מגה בול וכמעט חינם לא היו מבצעים- לא קניתי כלום. גם לא פלפל אדום במצב גרוע שרלבנטי רק לשקשוקה או פיצה במיידי,ועוד נמכר ב-2 ש"ח.

כבר מספר שבועות שיש מבצעים של 1+1 חינם במוצרי חלב (מחציתם לפחות לא מה שכולם קונים) כמו חלב עיזים, גבינות של גד, ממרח ויקול, יופלה 360 , מעדן קרלו קצפת, חלב סויה \עמיד תנובה ועוד.

לאחר הקניה, בדקתי את החשבון (חובה לבדוק את החשבון מיד לאחר הקניה ליד הקופה!)  והתברר לי שקילו עגבניות עולה 3.89 (אני חשבתי 2.89 ) והחזרתי  2 קילו וחצי העגבניות שקניתי. לבקשתי, קבלתי זיכוי ידני ולא דרך כרטיס האשראי בשווי 10.30 (עוגל כלפי מטה 10.35). בדרך (אני נוסע באוטובוס) נאבד לי הזיכוי- התברר לי שהגעתי לבית. התקשרנו מיד לסניף כדי לבטל את הזיכוי .

ביטול הזיכוי נועד כדי שאדם אחר לא יוכל להשתמש באותו זיכוי.כמו לגבי צ'ק בנקאי. וכך נוכל לשחזר את הזיכוי ולקבל את כסף הזיכוי שוב מכמעט חינם למרות שהוא נאבד  .

ובדרך אגב במקום לתת לנו את מספר הטלפון הסניף  הישיר עכשיו , צריך להתקשר לטלפון כללי (לא טלפון חינם) ומשם לבחור וללחוץ 3 פעמים עד שמגיעים לטלפון הסניף ומועברת השיחה. (לוקח דקה לערך)

ענתה אחת העובדות שם  ולאחר תיאור הסיפור- היא בקשה את מספר הזיכוי וטענה שללא מספר הזיכוי היא לא יכולה לבטל את הזיכוי. אמרנו איך אנו אמורים לדעת מה מספר הזיכוי אם הזיכוי עצמו נאבד? מעבר לזה היא לא רצתה לעזור ואמרה שאין מה לעשות.ודחתה את בקשתנו לדבר עם המנהל.

לא הבנתי למה היא לא יכולה לדעת זאת ע"י מספר מועדון לקוחות ? או מספר תווית  הקניה? כרטיס אשראי ? האם אין יכולת במערכת המחשוב של כמעט חינם להוציא דוח או שאילתא לגבי זיכויים שיש במערכת ?

שלחתי מייל וגם שלחתי פקס ובו התיאור שאני כותב כאן עם קצת איומים על פרסום. עובדת מהסניף שלא אמרה את שמה התקשרה אלי לטלפון הנייד (לא הייתי זמין) ואח"כ התקשרה לטלפון הקווי ודברה עם אימא שלי ולבסוף אמרה שאני יכול להגיע לסניף ולקבל את הכסף 10.30 ₪.

אני אגיע לקניות בסניף אם בכלל בעוד שבועיים שלושה בקניות הבאות (הזיכוי תקף ל-3 חודשים). אני אשלם לאוטובוס 6.40 וכל שכן ברכב פרטי כדי לקבל 10.30 ?  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה