יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

איך קונים בזול עם צרכנות ומנצלים את המבצעים בכמעט חינם ?


איך קונים בזול עם צרכנות ומנצלים את המבצעים בכמעט חינם ?
השבוע עד ראש השנה יש מבצעים והנחות.להזכיר שבכל מבצע אפשר לקנות רק מוצר אחד בלבד. יש מבצעים שהמבצע הוא קניה של 2-3 יחידות.

קישור למבצעי הסניפים השבוע. לא לטעות מוצג באתר האינטרנט ובעיתונות רק חצי מהמבצעים שיש. בסניף יש חוברת מבצעים שבה מוצגים מבצעים נוספים שתיארתי כאן ויותר מכך.
להזכיר שעיקר רווח רשת כמעט חינם (20%ומעלה) הוא מבשר עופות ודגים וזה נגרם מכמות מכירה גבוהה עם מחירים זולים ולא מכמות מכירה נמוכה עם מחירים גבוהים. ולכן תמיד יש מבצעים כל שבוע בתחום בשר עופות ודגים.

מבצעי בשר לקילו:רבע כבש קפוא 45 ש"ח , רבע כבש פרוס קפוא 50 ש"ח (על הפרוס משלמים יותר 5 ש"ח) , סטייק אנטריקוט מיושן 2 קילו ב-100. בשר*7 קפוא אשפר השגחת הרב מחפוד 25 ש"ח. ועוד ועוד בהשגחת עטרה. גם נקניקיות וקבבים והמבורגר.

אני מזכיר שוב שאני קונה רק השגחת בד"ץ ולא רבנות ,כמו : עטרה או הרב מחפוד ממקומות דתיים בלבד עם עובדים דתיים מחשש להחלפה וחוסר נאמנות.

יש מבצעים רק לחברי מועדון. ונוסף חדש,מבצעים למי שיש כרטיס אשראי של כמעט חינם.דוגמא שישיית קולה במארז 20 ש"ח.

מבצעי פירות:בננות, ענבים אדומים, תפוחים: סמיט(ירוק, טוב לחולי סכרת) ,חרמון אדום צהוב , וזהוב (צהוב), ב-4.90 ש"ח לקילו. הירקות ביוקר. מי שלא הבין למה קניתי כמויות אדירות של ירקות (עגבניה, מלפפון, חציל,בצל,פלפל ירוק, פלפל חריף )לפני שבוע-שבועים בשקל עד שקל וחצי פלפל ב-3. עד 8-15 קילו לכל ירק. קבל את התשובה השבוע וגם בשבוע הבא כאשר הירקות ביוקר (3-4 ש"ח לקילו) ובמחיר כפול ללא הנחה או מבצע.

מבצעי דגים:קילו דג סול ב-15. מוגבל עד 3 קילו.קניתי 3 קילו. ברשת יש המחיר 17 ש"ח לקילו וכרגע אין ברשת יש מבצע דגים. יש גם דג פילה, מרלוזה,זהבנון ב-15 , אך הדגים מכוסים בשכבה עבה של קרח. זה ממש לא 10-20% כמו שכתוב באריזה אלא 30-40% לפחות.ולכן המחיר המגולם עם הקרח (בנוסף שלא בטוח שזה בריא יותר) מאד יקר.

ירקות קפואים800 גרם הרב מחפוד\הרב רובין: 3 אפונה,אפונה וגזר, תירס, לקט ירקות , 2 ארטישוק,שעועית צהובה\ירוקה ב-20 ש"ח. לא לקנות סנפרוסט ששיך לתנובה הם מוכרים ביוקר משאר החברות הקטנות. היה על כך כתבה השבוע בגלובס.

לפני שבועיים היה רק בכמעט חינם מבצע כל ירקות הקפואים 4 ב-20. מי שקנה הרוויח. כל השאר הרשתות עד היום כולל המותג של הרשתות הפרטיות מכרו ב-9 ש"ח ליחידה.לכמעט חינם יש מותג משלו. ולכן שעועית אפשר לקנות ב-9 ולא ב-10. אפשר לקנות בשוק שעועית בחצי מחיר לקילו

בנוסף שיש מבצע שימורי אפונה אפונה וגזר חומוס ושעועית אפויה 3 ב-10. לא זול יחסית ועדיף לקנות קפוא, אלא אם נוח יותר לפתוח קופסא ולבשל במיידי או שאין מקום במקפיא.

מבצע זיתים ללא גרעין של פרי גליל 3 ב-17 ש"ח. שמן סויה מועשר טית בית 3 ב-20 .
שמן זית יד מרדכי 750 מ"ל 25 ש"ח. קמח \סולת 3 ב-8.

יש מבצעי גבינות וקוטג' של תנובה שטראוס וטרה במו בכל הרשתות. בנוסף שיש מבצעים 1+1 למוצרי גבינה יקרים (מחלבות גד, גבינות נטו, משק צוריאל) ואגב יש מבצע קבוע של צפתיות בולגריות (משק צוריאל וגד) במעדניה ב-10 ש"ח 300 גרם (34 ש"ח לקילו כולל הקופסת הפלסטיק).וגם של זיוף גבינה צהובה בשם כפיר.

אורז בסמטי מלא, ואורז בסמטי הודי , 2 אורז תיאלנד סוגת ב-8 ש"ח.
בתחום הניקיון והטיפוח האישי יש הרבה מבצעים.
כמו בכל הרשתות יש מבצעי יין , בקבוק עולה 20 ש"ח בקנית שלישיה או חמישיה. מומלץ.

קורנפלקס קלוגס 750 גרם ב-15. מארז זוגי דגני בוקר סיני מיני וקראנץ ' ב-30 .
ביסקוויט פתי בר עלית 1.7 קילו ב-15. עוגיות חיוכים עלית 900 גרם ב-15.

יש הרבה מבצעי שוקולדים ובונבוניירות. מחירים יקרים יחסית אלי וגם לא בריאים. בעבר קניתי 3 מאזים של 3 יחידות שוקולד 100 גרם של עלית ב-22 במבצע של 2+1 חינם. מפסח יש לנו שוקולד של טעמן שנמכר במבצע .

יש מבצעי שתיה קלה כמו מארזי 6 פפסי (קולה וטעמים) ב-20, מים בטעמים,מים מנרלים, פריגת בקרטון ליטר ופלסטיק ליטר וחצי, סודה קינלי ליטר וחצי, פאנטה, בירה לבנה (מכבי, גולדסטאר)בפחית ,ספרינג, תפוזינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה