יום שישי, 2 בספטמבר 2011

סודות השיווק באינטרנט רוני הורביץ


סודות השיווק באינטרנט רוני הורביץ

לראשונה התוודעתי לרוני הורביץ לפני יותר מ-7 שנים בעת לימודיי לתואר הראשון במנהל עסקים. הוא כתב ספר מדהים בשם "שיווק באינטרנט". כיום יש מהדורה לספר בשם שיווק באינטרנט - המדריך השלם לקידום עסקים ברשת, המחברים: ד"ר רוני הורוביץ ושחר לארי בהוצאת מנטור 2011 . באתר וגם דרך לינק בגיליון החודשי  יש אפשרות לקנות את הספר בהנחה. צרפתי לינק למטה בסוף.

הצטרפתי לרשימת התפוצה (עד היום) וקבלתי מידי חודש גיליון של סודות השיווק באינטרנט.רוני הורביץ בעל מערכת דיוור (תפוצה) בשם רב-מסר  שהכי נפוצה בישראל לעסקים- אם נרשמתם לרשימות תפוצה רבות בישראל רב ככל מערכת הדיוור היא רב מסר. מי שנרשם ומשלם עבור מערכת רב מסר מקבל 12 שיעורים על שיווק בדואר אלקטרוני (ווידיאו –מצגת+קול). יש אפשרות לתקופת התנסות בחינם של שבועיים עד חודשיים

בנוסף באתר האינטרנט סודות השיווק באינטרנט של רוני הורביץ יש עוד מידע יקר ורלבנטי עבור כל אחד ואחת שיש לו אתר אינטרנט ובעל עסק ומשווק את השירות\המוצר שלו באינטרנט.

מכיוון שהמידע בספר וגם באתר הועיל לי מאד לידיעה ולפעולה בשיווק באינטרנט והוא גם מועיל עבורך, ואני מרגיש הכרת הטוב לרוני - אני ממליץ לכל אחד ואחת להיכנס לקרוא את המידע ולעשות בו שימוש ויישום מועיל להגדלת הכנסות ורווח נקי  וכמובן לתת קרדיט לרוני ולשאר הכותבים.

על ההמלצה שלי כאן או על פרסום הלינקים אני לא מקבל על כך שכר או תשלום כלשהו מרוני הורביץ או מכל גורם אחר (יש הרבה תוכניות שותפים של אתרים שמשלמים כסף על הבאת תנועה)  וגם לא בקשתי את רשותו של רוני הורביץ  בפרסום הלינקים (וחוקית אני גם לא צריך לבקש )

40 עקרונות מרכזיים של מכירה באינטרנט - חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6,







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה