יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

הקדמה לספר איך תמיד להרוויח יותר בבורסה ולא להפסיד? כללי יסוד למסחר מניות בבורסה ואיך להימנע מטעויות משקיע


הקדמה לספר  איך תמיד להרוויח יותר בבורסה ולא להפסיד? כללי יסוד למסחר מניות בבורסה ואיך להימנע מטעויות משקיע

אני רגיל לכתוב בקצרה ולענין ולא באריכות, ולכן בד"כ לכל משפט יש חשיבות ודילוג יגרום אי הבנה נכונה. אכתוב  את כללי המסחר של מניות.כל מי שסוחר במניות בבורסה צריך וחייב לדעת כללי מסחר אלו.

בנוסף גם איך להימנע מטעויות  משקיע שנובעות בעיקר מהחלטות לא רציונאליות שנובעות בעיקר מטעויות פסיכולוגיות.והכי חשוב זה איך אפשר תמיד להרוויח בבורסה ולא להפסיד בטווח הקצר ובטווח הארוך,גם בהשוואה לתשואה חלופית אחרת,כמו :נדל"ן, אג"ח מדינה או מק"מ.

אני מתייחס כאן על מסחר בארץ במניות ישראליות בלבד כולל מניות דואליות וגם במדדים בעיקר תעודות סל 
.אתייחס למדדים ספציפיים רלבנטים בחו"ל בלבד. לא אתייחס כלל למניות או מדדים בחו"ל גם לא של ארה"ב. יחד עם זאת כללי המסחר וההשקעה וטעויות משקיע נכונים למסחר בעולם ולא רק בארץ. כך מי שיודע ופועל ע"פ הכללים במסחר בארץ שאני מציג כאן, יכול לפעול בצורה דומה גם במסחר בחו"ל.

יש כללים שנכונים לפני תחילת המסחר ויש בתחילת מסחר ויש באמצע ויש בסוף יש כללים שנכונים לכל תהליכי המסחר מתחילה ועד סוף.כאשר אתם מבצעים ומקיימים את הכלל נכון, יש לסמן ב- Ö או כל סימון אחר שעשיתם נכון. כאשר לא מצבעים נכון ,לבדוק על איזה כלל עברתם ולסמן איקס תוך כדי לימוד ומסקנות לפעם הבא, על מנת לא לחזור על אותם טעויות. ויש כללים בעיקר פסיכולוגים שאתם חייבים לעקוב אחרי ביצוען בתמידות לא פוסקת. 


חלק מתוך הספר "להרוויח יותר בבורסה ולהפסיד פחות" © לאיל מהדב

תגובה 1: