יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

שחקן כדורסל מקצועי ומאמן כדורסל מקצועי לאימון אישי או לקבוצות ילדים עד נוער- הצעת עבודה


שחקן כדורסל מקצועי ומאמן כדורסל מקצועי לאימון אישי או לקבוצות ילדים עד נוער- הצעת עבודה
בפוסטים הקודמים הבאתי את הסיבות המקצועיות לנצחון או להפסד קבוצה וכן גם את הסיבות הפסיכולוגיות לנצחון או להפסד בקבוצה.

אני הייתי השחקן הכי טוב שיש בליגות הנמוכות ובקרית אונו בשכבת הגיל שלי 1976. במסגרת תחרות כדורסל בין בתי ספר היסודיים בקרית אונו זכיתי בגביע כשחקן מצטיין. כאשר הייתי בגילאים 7-10 שחקתי אחרי צהרים ובערב יותר שעות כדורסל מאשר השעות שהייתי בבית ספר. המשחק היה יותר זריקות וכניסות לסל עם כדרור.

במסגרת תחרות כדורסל בין חטיבות הביניים הצלחנו לנצח מספר קבוצות ולהעפיל לשלבים שקבוצות הקודמות בבית ספר לא הצליחו. נכנענו לאגרסיביות של 2 משחקים ברצף עם 2 קבוצות אגרסיביות (יכולנו לנצח לפחות באחד המשחקים)

אני שחקתי כשחקן דומיננטי ומרכזי בקבוצות כדורסל בקרית אונו מילדים עד נערים מכיתה ה-י.בתחילה באליצור ואח"כ בעירוני (ששיך לקרית אונו) שחקתי בתפקיד סנטר טבעי וריבאונדר עקב הגובה בעיקר ,בכיתה ג' הייתי בגובה מטר וחצי, ובכיתה ז' מטר שבעים. הטבעתי בסל הנמוך בסוף כיתה ו'. היה הקפדה על קפיצה ולא רק על גובה

כמו שציינתי הובלנו את הקבוצה למקום שלישי בכיתה ח. הנצחון על רמת אפעל בליגה - היריבה המושבעת של קרית אונו- המאמן אמר להוריי בסוף המשחק בצד (הם באו כמו כמה הורים אחרים כמעט לכל משחק בית וחוץ):"הוא ניצח לבד את המשחק". פער הנצחון לא היה גדול, וכמעט שהפסדנו בדקה האחרונה , כאשר הרכז כמעט איבד כדור.

הנצחון הוביל לחוסר הרגשת לוזריות מול רמת אפעל ולנצחון ביתר קלות בכיתה ט במסגרת תחרות כדורסל בין חטיבות הביניים

בכיתה ט' זכיתי למאמן גדול שאימן במכללות בארה"ב וקבלתי ממנו את היסודות הכי טובים של הכדורסל ואת ההשקפה המקצועית של המשחק. המאמן היחיד שהשתמש בטוש מחיק על לוח מחיק של מגרש כדורסל לצורך תרגילים והצגה ויזואלית בעיקר בפסקי זמן במשחק,כמו שנוהגים היום, וזה היה לפני 20 שנה.

בזמן חטיבת הביניים זכיתי לאימון נוסף בקיץ על חשבון קרית אונו מחלקת הספורט עם שחקנים יותר מבוגרים ממני בכמה שנים  בקבוצות בקרית אונו. האימון נחלק לשנים- כושר גופני במכון כושר ואימון אישי בטכניקות כדורסל.

בכיתה יא איחדו את הקבוצות בכיתות יב-יא לקבוצת נוער אחת. אני לא המשכתי מעבר לכך עקב הבגרויות והמבחנים שאלצו אותנו לשחק בקבוצה כדורסל ויש פחות חשיבות  ללימודים. עד אז לא היה צורך בבחירה בין לימודים לכדורסל, כי היה שילוב מתאים ולא הפריע אחד לשני.

למה אני מתאים להיות מאמן כדורסל בקבוצה שלך או אימון אישי לשחקן או סדנת אימון בפגרה או בקיץ או בחגים בחול המועד?
0. יש הרבה מאמנים שקיימים בשוק שלא יודעים לאמן ולתת לשחקן ולקבוצה ערך מוסף נכון.
1.יש לי נסיון עשיר כשחקן כדורסל מקצועי עם מספר מאמנים עם יכולת אימון אחרים .
2.אני יודע את הסיבות לנצחון או להפסד קבוצה במשחק. מה הסיבות שקבוצה יכולה לנצח ולא להפסיד. איך להשתמש בשחקנים על מנת לנצח ולנצל כל יתרון יחסי על הקבוצה היריבה.
2.א  כמובן הכי חשוב,ללמד את יסודות הכדורסל מהבסיס ואיך לשחק כדורסל בצורה נכונה ללא טעויות כלשהן מבחינת כדרור, מסירות,זריקה לסל, חטיפות, איבודי כדור, משחק קבוצתי, תרגילי התקפה, הגנה ושמירה אישית ואיזורית, וכמובן גם כושר גופני.  
3.מלבד זאת  אני בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש . אני משלב  משחק ואימון כדורסל עם עקרונות של ניהול ומוטיבציה ותגמול ויכולות אישיות כלליות לשחקן עצמו שיכולים לתרום לו בחיים האישיים גם לתחומים אחרים.
4. השחקנים יוכלים לפנות אלי בטלפון וגם במייל לכל בעיה או שאלה בסמיכות  לפני ואחרי שעת אימון או משחק וגם לא בשעת האימון.בזמני, האפשרות היחידה של השחקן לדבר עם המאמן היה רק באימון,ובד"כ מועטים מאד אם בכלל דברו עם המאמן.  
5. הצלחה מובטחת עם אחריות. אם אין שיפור תוכלו לקבל את הכסף חזרה.

אני גר באזור המרכז וגוש דן , ולכן לצערי אוכל לקבל הצעות רק מהמרכז ולא מהצפון או מהדרום.             

לפרטים נוספים אפשר לפנות אלי בטלפון: 0525-968568 או במייל eyalm34@gmail.com  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה