יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

קונים בזול עם מבצעי רשת יש ושופרסל השבוע וצרכנות נבונה


קונים בזול עם מבצעי רשת יש ושופרסל השבוע וצרכנות נבונה
יש ברשת יש שימוש נרחב בכרטיס מועדון לטובת הלקוחות במבצעים והנחות. במגה לעומת זאת אין כמעט כל שימוש כל השנה. יש מספר פעמים בשנה שבהם אפשר לקבל עוד 5% הנחה נוספת על מוצר,אך לא מעבר לכך. לא תרומה גדולה למי שצריך לשלם עד 10 ש"ח לשנה ולהחזיק באחריותו כרטיס אשראי

המבצעים השבוע ברשת יש מתאימים בעיקר למי שיש כרטיס אשראי יש. לנו יש כרטיס אשראי יש כבר שנה וחצי ואנו עושים בו שימוש לקנית מוצרים זולים במצבעים והנחות עם צרכנות נבונה. 
בכל חודשיים יש מבצע "יש חגיגה" שבו יש מבצעים של 25% של עשרות חברות ומאות מוצרים. השבוע יש מבצע "יש חגיגה" עם הנחה של 25% .מחציתם מזון ומחציתם לא מזון.

קישור למבצעי השבוע ביש  http://www.yesh.co.il/Yesh/sales/

יש מבצע ירקות ב-1.80 ש"ח בהתניית כמות עד 3 קילו ובקניה של 50 ש"ח וללא ממוצרי המבצע (אפשר לחלק את הקניות) עד יום חמישי: עגבניה,גזר, חצילים, בצל יבש,פלפל ירוק כהה. בנוסף יש מבצע פירות יבשים יש  200-400 גרם ב-10 ש"ח ללא התניית קניה כלשהי אך עם התניית כמות של עד 6 לקניה אחת (אפשר לעשות מספר חשבונות)  : צימוק כהה, שזיף מיובש, תמרים מג'הול\חלוואי,שקדים קלופים וחמוציות  ועוד.  מומלצים מאד לקניה, יש לקנות באגרסיביות. אין התניית כמות קניה.

חברות ומוצרים שמשתתפים במבצע השבוע משני עד חמישי כולל 5-8 בספטמבר 2011: גרבר,האגיס,שמפו\מרכך הוואי או אלביב ,רקסונה,דאודורנט לגבר מספר חברות, סוויפר,קרסט\אורל בי,מרכך כביסה סוד, גל כביסה פרסיל,קוטקס,קרפרי,נייר טואלט לילי, סנו סושי.
דנונה,אחלה,סוגי קפה נמס  עלית, טירת צבי, עוף טוב\הוד לבן,קלוגס,עוגיות יש,גליל ופלים יש , חטיפי דגנים תלמה,רטבים הלמנס,רטבי בשיול ומרקים קנור,חלבה בארכה,שוקולד ורד הגליל,לחם ארוז אנג'ל\ברמן.

יש מוצרים של 50% הנחה אורז מיה סוגים שונים. סיליט באנג, מגבונים לחים יש 100 דפים.

בנוסף שיש הנחות שבועיות של כרטיס אשראי יש בעיקר לא מזון- חיתולי פמפרס מגה פק 115-155 ב-90 ש"ח. מרכך כביסה לנור, כוסות חד פעמיים,גל כביסה סוד ליטר וחצי, אבקת כביסה קולון, מגבונים לחים יש, מארז 6 מים מינרלים חצי ליטר מי עדן ב-10 ש"ח.

וכמובן עדין יש את ההנחות החודשיות של כרטיס אשראי יש שהם גם בעיקר לא מזון ומזון שפחות קונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה