יום שני, 8 באוגוסט 2011

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת אינטרנט בזק בינלאומי בפ"ת


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת אינטרנט בזק בינלאומי בפ"ת
בדיוק לפני 3 שנים ב-2008 שבוע לפני תשעה באב, לאחר ששלחתי קורות חיים  לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת אינטרנט בזק בינלאומי , קבלתי טלפון מרכזת כ"א מבזק בינלאומי לגבי התפקיד. ראיון הטלפוני היה ארוך יחסית כ-20 דקות.

רכזת כ"א הציגה את עצמה ואת התפקיד ,שאלה על הדרישות הבסיסיות בתפקיד ושאלה לגבי המקצועיות וההתאמה לתפקיד. עניתי בצורה  הכי מקצועית שיש. נסעתי עם הדודה ברכב,ולאחר השיחה היא אמרה שדברתי בצורה מקצועית וטובה.

לאחר כל השאלות הרלבנטיות ויש התאמה לתפקיד והשיחה הארוכה בחום הקיץ, בסוף השיחה מתברר שאת מרכז ההערכה בזק בינלאומי עושה בתשעה באב!  כמובן אמרתי שאני בחור דתי ואני לא יכול להגיע לראיון בתשעה באב.

רכזת כ"א אמרה שהיא תשמור את קורות החיים ואם יהיה התפקיד בעתיד ,ייצרו איתי קשר. למועט לציין שאף רכזת כ"א לא יצרה איתי קשר עד היום לתפקיד מנהל תיק לקוחות. יצרו איתי קשר רק לגבי תפקיד שירות ומכירה זוטרים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה