יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

כתיבה ושדרוג ואבחון קורות חיים


כתיבה ושדרוג ואבחון קורות חיים
בשוק העבודה שלנו בישראל כיום מתמודדים עשרות ואף מאות מעומדים על תפקיד אחד. הסיכוי לקבל ראיון עבודה ולהתקבל עבודה מתחילה בכתיבת קורות חיים מצוינים.

כאשר אתם שולחים קורות חיים מצוינים למשרה רלבנטית, יש סיכוי מאד גבוה שייצרו אתכם קשר (מחברת כ"א או השמה או רכזת כ"א של המעסיק) לראיון טלפוני וראיון עבודה. שום מעסיק לא יכול לסרב לקורות חיים מצוינים והוא יהיה חייב להזמין אותך לראיון להתרשמות.  

כאשר אתם שולחים קורות חיים לא מצוינים ולא טובים, הסיכוי לקבל טלפון והזמנה לראיון קלושים. אתם יכולים לשלוח עשרות ומאות קורות חיים במשך זמן רב (שבועות וחודשים) ולא לקבל תשובה. או לקבל תשובה מרכזת כ"א בחברת כ"א והשמה שמציעה לך משרות אחרות לא רלבנטיות או פחות רלבנטיות  עבורך , או לקבל  עבודה (כל עבודה בהתאם לחוק,גם עבודות שאתם שונאים לעשות) דרך לשכת תעסוקה.

קורות חיים מצוינים חוסכים לכם זמן  בקבלת עבודה בזמן יותר קצר. בפחות ראיונות עבודה, וגם אתם לא הולכים לראיונות עבודה לעבודה שלא מתאימה לכם. המעסיק יחפש וירצה יותר אותך מאשר אתם את המעסיק.    

איך אני יכול לעזור לך בכתיבה ושדרוג ואבחון קורות חיים שלך ?
1.בעל תואר שני במנהל עסקים בהתמחות התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש ותת התמחות בגיוס ומיון עובדים- ידע אקדמי בתחום.
2. בשנים 2007-2008 , כ70% משליחת קורות חיים מצוינים שלי דרך לוחות דרושים באינטרנט לתפקידים רלבנטים, קבלתי זימון לראיון עבודה.
3. כתבתי ושדרגתי ואבחנתי קורות חיים כבר לעשרות דורשי עבודה בהתנדבות . לאחר שינוי קורות החיים שערכתי, דורשי העבודה קבלו יותר הזמנות לראיונות וגם ליותר עבודות רלבנטיות שרצו.
4. עשיתי בשנים האחרונות מאות ראיונות טלפונים,ראיונות אישיים,מרכזי הערכה וגם מכוני מיון עם יכולת אבחון מה הצדדים החזקים והחלשים בקורות חיים ומה הדרישות של המעסיק או חברת כ"א והשמה.

למי רלבנטי ההצעה שלי לכתיבה ושדרוג ואבחון קורות חיים לקורות חיים מצוינים?
לכל עובד ברמה התפעולית (שירות,מכירה,בק אופיס, מזכירות בכירה ועוד) ועד דרג הביניים של מנהל זוטר (ראש צוות, מנהל מוקד, מנהל מחלקה), למעט תחום ההייטק שאני לא בקי בו.

במה אתה שונה וטוב יותר מאחרים ?
1. אני מקצועי בתחום כמו שכתבתי לעיל.
2.בנוסף לקורות החיים , אני ימליץ לך על איזה משרות תוכלו להתקבל בקלות עם סיכוי גבוה, ועל אילו משרות יש סיכוי קלוש יותר. אחרים לא ממליצים לך.
3.אני מוסיף וגורע תכנים בקורות החיים ואני מבקש ממך להשלים תכנים שלא כתבת בקורות החיים. אחרים רק מתקנים את קורות החיים הקים ולא מוסיפים תכנים נוספים.  
4. אני יכול לכתוב לך מספר סגנונות (עד 3)  של קורות חיים בהתאם לתפקידים רלבנטים שונים. אחרים כותבים רק סגנון אחד של קורות חיים.
5.אני ימליץ לך מה חסר לך על מנת שתוכלו להתקבל לתפקיד שאתם מעונינים לעבוד בו. ואמליץ לך לעשות זאת על מנת שתצליח. אחרים לא ימליצו לך.
6. אני לוקח אחריות ומתחייב למקצועיות.

והכי חשוב- תקבלו ממני בחינם מדריך מקצועי ארוך לכתיבת קורות חיים מצוינים (שחלקו כתוב כאן בבלוג בעשרות פוסטים), כך שתוכלו להפוך להיות מומחים בכתיבת קורות חיים בעצמכם.

העלות לשירות הוא 50 ₪ בלבד. אבקש שתשלחו קורות חיים שלכם. אילו משרות אתם מחפשים. באיזה ענף ותחום. ותקבלו המלצות להמשך עם כתיבה שדרוג ואבחון קורות החיים שלך.

ליצירת קשר ולשליחת קורות חיים אפשר לפנות אלי במייל  eyalm34@gmail.com    

  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה