יום שישי, 19 באוגוסט 2011

איך קונים בזול עם צרכנות נבונה במבצעים הגדולים של רשת יש השבוע ?

איך קונים בזול עם צרכנות נבונה במבצעים הגדולים של רשת  יש השבוע ?
השבוע וגם שבוע הבא בעקבות קבוצת החרם על שופרסל לא לקנות משופרסל, שופרסל החליטה לשבור את החרם ע"י מבצעים והנחות גדולות. רשת יש שהיא רשת דיסקאונט לציבור החרדי גם משתתף ובגדול.
בשלישי וגם רביעי יש פרסום בישראל היום על המבצעים ברשת יש וגם ברשתות אחרות כמו שופרסל ורמי לוי וקו-אופ ישראל. אני קונה ברשת יש בבני ברק . קישור קבוע למבצעי יש
יש מבצעים שעולים 3 ש"ח בלבד. אפשר לקנות עד 6 יחידות ללקוח מכל פריט במבצע, והתניית קניה מעל 50 ש"ח שלא ממוצרי המבצע, מומלץ לקנות באגרסיביות ולנצל עד 6 יחידות ואף לעשות פיצול חשבונות:
3 לבן 3% או 4.5% של טרה(שקל במקום 1.33) 100 יחידות כוס חד פעמי פלסטיק יש (במקום 5 שקלים). אורז תיאלנדי סוגת קילו. 3  פתי בר 110 גרם יש .עוגיות הדר טעמים שונים 250 גרם,שימורי תירס\אפונה\אפונה וגזר\שעועית אפויה\חומוס יש 550 גרם .גריסים\חיטה\גרישה\בורגול\אפונה סוגת חצי קילו. משחת שיניים קולגייט טריפל אקשן 100 מ"ל .נקטר ספרינג.
יש מבצעים של 3 יחידות : 3 תבניות אלומיניום יש ב-18 . 3 מיץ ענבים טעמן ב-33 .אבקת כביסה 6 קילו  3-ב-90!.  מגבות נייר סנו סושי 3 ב-20 (למי שמשתמש תדיר בניקיון). נייר טואלט מולט 32 גלילים 3-ב-60 (לא כ"כ זול, הוצע 48 גלילים ב-27 ש"ח לפני חודש לערך, יחסית לרשתות אחרות זול). תפוציפס עלית –לא ממליץ יותר מלח ו-150 גרם ב-8 ש"ח כאשר קילו תפוחי אדמה ב-2 ש"ח. 
מבצע יינות:  יש מבצע קונקורד קינג דיוויד כרמל מזרחי 3 ב-60 ש"ח. יש מבצע יינות 3 ב-66 ש"ח, ועוד מבצעים שלא פרטתי כאן.מומלץ לקנות.
 מבצעי 33% הנחה : מרכך כביסה בדין 4 ליטר (עולה 20 ש"ח , עם הנחה 13 ש"ח לערך),מומלץ לקנות. יינות מרלו יקבי כרמל – מומלץ. אורז מיה קילו – אפשר לקנות סוגת אורז תיאלנדי זול יותר. עוגי\קוקמן\שוגי – לא ממליץ לאכילה לילדים לא כ"כ בריא ויותר סוכר ושומנים. טיטולים פרימיום. מגבונים לחים יש סוגים שונים, כלים חד פעמיים יש.
מבצעי השני ב-3 ש"ח: נוזל כלים סוד 750 ש"ח. עוגיות סנדוויץ ממולא. עוגות בחושות אסם 400 גרם. השאר אני לא ממליץ כלל לצריכה ולקניה,לא בזול ופחות בריא- מארז 20 יחידות 15 גרם של במבה. אצבעות שוקולד עלית 8 יחידות. ויטמינצ'יק שקוף 750 מ"ל. מארז פחיות פפסי.
יש מבצעי ירקות: חציל,גזר,אבטיח,כרוב, עגבניות,מלפפון ב-2 ש"ח לקילו. עם התניית כמות עד 4 קילו בלבד, מעבר לכך יש מחיר אחר גבוה יותר.(לקנות פחות מ-4 קילו) בצל בשקל ללא התניית כמות.
יש מבצע עופות: עוף קפוא ועוף טרי קילו ב-10 ש"ח עם התניית כמות עד 4 קילו. חזה עוף 3 קילו ב-60 – קנית מינימום  אפשר לקנות עוד קילו ללא התניית כמות. יש גם מבצע נקניקיות.
יש עוד עשרות מבצעים נוספים בהתאם לכל סניף. מומלץ לקנות רק מבצעים ורק מבצעים כדאיים. אפשר לקנות גם מוצרים שיהיו לעוד כמה חודשים עד לחידוש המלאי במחיר נמוך וזול ולא ביוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה