יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

בת שבע רוחצת ודוד המלך רואה


בת שבע רוחצת ודוד המלך רואה
את ההמצאה הזאת  המציאו החילונים והגויים שיש להם ראש כחול וחושבים לפי המושגים שלהם, אין בדל ראיה מהפסוק שדוד המלך ראה את בת שבע  שהיא מתרחצת ממש ועומדת ערומה, ומלבד זאת צריך להיות עיניים שרואות למרחק כדי לראות זאת .ובית המלך לא היה קרוב לבית בת שבע כ"כ (המלך צפה במשקפת?).

ואני לא מדבר על אותם שוטים שחושבים  שדוד המלך היה מציצן והיה עומד בראש הגגות כדי להסתכל בנשים הרוחצות. מדובר במקרה חד פעמי ולא רב פעמי. אם היה מדובר במקרה רב פעמי, הנביא היה כותב זאת וגם מוכיח את המלך על חטאו.

בנוסף  איפה נעלמו  המלווים והשומרים של המלך ,כאשר המלך היה בראש הגג ? איך הוא היה לבד בכל אותם פעמים ובפעם הזאת?  האם דוד המלך ביצע איתם את הפעולות האילו יחדיו?

מלבד זאת,אם היה אפשר לראות את הנשים הרוחצות מהגגות, האם הנשים הרוחצות היהודיות  לא היו צנועות כלל וכל אחד יכל לראות אותן ?  האם בית המרחץ היה שקוף ,או שהיה צריך להיות סגור ואטום מראיית זרים ?

 לפי חז"ל  בת שבע נטהרה במקווה  ("מתקדשת מטומאתה") שהיה בגג. מלבד זאת לפי חז"ל בת שבע הייתה לפני גיל בת 6 שנים או עד 8 שנים בלבד. דוד המלך ראה את בת שבע כי השטן נדמה  נדמה לציפור. ודוד המלך רצה את הציפור ושלח חץ. החץ לא פגע בציפור אלא פגע בבית מרחץ של בת שבע וגילה את בת שבע. ודוד המלך קבל תשובה לשאלתו שגרה במקום בת שבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה