יום שני, 8 באוגוסט 2011

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח הראל בפ"ת


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח הראל בפ"ת
לפני שבוע מתקשרת אלי רכזת כ"א מחברת כ"א ומציעה לי מספר עבודות. התחילה הציעה עבודות שירות בחברת סלולר. אמרתי לה שהייתי מספר פעמים רב בחברת סלולר פלאפון במהלך 10 שנים האחרונים במגוון תפקידים ולא התקבלתי לעבודה אחת.

היא שאלה אותי האם קבלתי הצעות עבודה מחברת סלולר סלקום ?עניתי שרכזות כ"א סלקום הציעה לי הרבה הצעות אך מכיוון שהקורס המוצע מועבר בנתניה בלבד, אני לא מוכן לנסוע לנתניה מקרית אונו בבוקר ומנתניה לקרית אונו בערב במשך חודש ויותר של קורס. אי אפשר ללמוד כך. 

היא הסכימה איתי,וכבר לא שאלה אותי לגבי פרטנר, התשובה רלבנטית ודומה צריך לנסוע לפארק אפק בראש העין בהסעות מדידי יום.

לאחר מכן שאלה האם אני מעונין לעבוד התפקיד של שירות לקוחות במוקד בחברת ביטוח הראל בפ"ת בעיקר בתחום חיים ובריאות. כמובן שהסכמתי, ושמעתי מרכזת כ"א קצת  פרטים לגבי התפקיד. רכזת כ"א לא הרחיבה על התפקיד.זה לא נשמע מקצועי, וגם כאשר חברת הביטוח לא מעבירה את כל הפרטים לגבי התפקיד ומרכז ההערכה למגייסות רכזות כ"א.

בסוף השיחה מתברר שחברת ביטוח הראל קבעה את מרכז ההערכה בתשעה באב! לאחר ששמעתי זאת ,כעסתי (באופן רגוע) ואמרתי לה במפורש שכנראה חברת ביטוח הראל לא מעוניינת בעובדים דתיים ולכן קבעו את מרכז ההערכה בתשעה באב, בהערכה שמועמדים דתיים לא יבואו לראיון עבודה בתשעה באב.
רכזת כ"א אמרה שהדבר לא הכרחי. אמרתי לה שאני מוכן להגיע בכל יום אחר, אם הם יזיזו את זמן הראיון.

 רכזת כ"א אמרה שהדבר לא אפשרי והזמן קבוע, ואמרה לבסוף שקודם היא תשלח את קורות החיים לחברת ביטוח הראל ותבקש אישור מרכזת כ"א של חברת הביטוח בכלל שאני מתאים להמשיך לשלב הבא של מרכז ההערכה. אם זה יתאים ,נראה איך נמשיך הלאה.  אני בטוח שהיא כלל לא שלחה את קורות החיים,כי זה לא רלבנטי. בפרט שעכשיו היא יודעת שאני בחור דתי והסיכויים שאתקבל לעבודה קלושים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה