יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

תשובה לשאלה האם אני יכול להוכיח את מציאות הבורא ואת אמת התורה מן השמים


תשובה לשאלה האם אני יכול להוכיח את מציאות הבורא ואת אמת התורה מן השמים
1. עיקר הטענה שמה שאני לא רואה לא קיים - לא נכון ביסודו.
ואתחיל  במה שהובא ברוסיה הקומוניסטית שלא האמינה בדת ובאלוהים.
המורה שאל בכיתה את הילדים האם אתם רואים את אלוהים ? והם ענו שלא,
והמורה אמר, לכן הוא לא קים.
ילד יהודי קם ושאל את הילדים- האם אתם רואים את השכל של המורה ? הילדים ענו שלא.
והילד אמר, ולכן למורה אין שכל. (אנו לא רואים את השכל,  אבל אנו יודעים שהוא קיים)
כיום אנו לא רואים בעיניים את גלי רדיו, גלי טלוויזיה ,אור השמש,קרני אולטרה סגול,קרינה אינפרא אדום,לייזר ועוד , אבל אנו יודעים שהם קיימים , ובעיקר ע"י מכשירים שונים .
2.יש הרבה הוכחות לוגיות לכך שמעמד הר סיני והתורה נכונים והם מהשמים ע"י בורא העולם . להבדיל משאר העמים שאין להם הוכחות לכך. (ההוכחה היחידה של המוסלמים והנוצרים הוא שבורא עולם אמר ל"נביא"  שלהם  שהוא מאס בישראל והוא רוצה להחליפם באומה אחרת - דבר שנסתר לוגית ) .
3. אז בזמנו שהתפרסמה תיאורית האבולוציה ע"י דרווין  שמוצא האדם מהקוף (לפי היהדות , הקופים נוצרו מאנשי דור הפלגה שהקימו את מגדל בבל ולכן הגנטיקה דומה)  , אמר אחד הרבנים  שאם מי שהמציא את התיאוריה הזאת  היה פוגש את הרב שלי (רבי ישראל סלנטר אבי תנועת המוסר ) ושאר הרבנים - הוא לא היה טוען זאת . והנמשל מובן
4. רק בישראל יש נביאים שיודעים את העתיד בדיוק  תמיד ולא בערך . לשאר האומות והעמים אין נביאים -יש להם מכשפים ושדים  וחוזים בכוכבים ודורשים את המתים וסיאנסים ודומיהם שלא אומרים דבר ברור תמיד (ולא רק תמיד) . ומוזכר הרבה פעמים בחלק הנביאים (ספר מלכים ושמואל) שהוכיחו שיש נבואה בישראל .
אין היום הכחשה אחת מצד הגויים שלא הייתה נבואה בישראל  או שהייתה בקרב הגויים (אם יש אשמח לשמוע - בפורומי תנ"ך עדין לא קיבלתי תגובה)   מאיפה האדם  הנביא  יודע את העתיד ? ויודע שזה מה שיקרה ולא דבר אחר? הרי יש הרבה דברים שמשפיעים על העתיד ?
הנביא הוא הצינור המקשר בין הבורא ולבין האדם. הנבואה ע"י הבורא שיודע את העתידות ,ולכן הנביא יכול להבטיח דברים חיוביים שיקרו בעתיד ללא חשש שהדברים לא יקרו.
הנביא הוא לא רק בנבואות ספציפיות (שצורפו לספר) ,  אלא עיקרו היה להגיד לכל איש ישראלי במה הוא צריך לחזור בתשובה ומה יהיה סופו אם לא (ראו דוגמא בשמואל ושאול ונערו -בתחילת שמואל א' פרק ט' לערך) .
5. יש הרבה הוכחות בתורה עצמה שהתורה היא אמת ע"י בורא עולם ולא ע"י אדם.
מספר דוגמאות פשוטות :
1. התורה אומרת שכל דג שיש לו קשקשת, יש לו גם סנפיר.  לא נמצא דג אחד שיש לו קשקשת ללא סנפיר.
2. יש רק 3 חיות שמעלות גרה ולא מפריסות פרסה והם הגמל הארנבת והשפן. ויש חיה אחת שמפריסה פרסה ולא מעלה גרה והוא החזיר. בהמה טהורה וחיה טהורה היא מי שמפרסת פרסה ומעלת גרה.
לא נמצא בכל העולם עד היום חיה שיש לה רק סימן אחד שהיא לא גמל ארנבת שפן וחזיר. והשאלה הנשאלת מאיפה ידע והכיר  משה  את החיות אשר ביבשה בכל העולם ?  מאיפה יכל לדעת אילו דגים נמצאים בים ובאוקיינוס בעומק של קילומטרים ?
3. יש הבטחה של התורה שבשנה השישית  (לפני השנה השביעית - שנה השמיטה ) יהיה תבואה פי 3 משנים קודמות  - ואני שואל איזה אדם  יכול להבטיח דבר כזה , ויעבוד לאורך השנים  כל 7 שנים ?  ואם זה לא יעבוד זה אומר שאין תורה מהשמים.
4. פרשת סוטה (במדבר פרשת נשא)  שמים בודקים האם האישה סוטה (בגדה בבעלה)  או לא (כאשר אין עדים אבל יש חשד ע"י עדים) היא מתה מהעולם תוך כדי ייסורים שמתחילים בבטן ובירך .
5. בפרשת נשא כתוב פרשת הנשיאים 12 פעם וזה אותו דבר בדיוק ולא כתוב פעם אחת ולומר שכך גם היו 11 הנשיאים האחרים . איזה אדם יכתוב 12 פעם אותו דבר  ללא קיצור ?
6. שמירת שבת , אדם ששומר שבת מרגיש שיום שבת הוא לא יום חול והוא שונה משאר הימים. בשבת יש נשמה יתרה ובחול לא. מי שלא שומר שבת לא מרגיש שיש שוני בין הימים.
7. אדם שלומד תורה מרגיש ומתנהג אחרת ממה שחילוני שלומד משהו. לימוד תורה של אדם ההלכות ברכות  -משפיע על התנהגותו בהלכות נזיקין וכן הלאה
 ואפשר להוסיף עוד ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה