יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

ראיון טלפוני למשרת אחראי נקודת טעינה בבטר פלייס בפ"ת


ראיון טלפוני למשרת אחראי נקודת טעינה בבטר פלייס בפ"ת
כנראה שלחתי קורות חיים לבטר פלייס, כי השבוע התקשרה אלי רכזת כ"א בבטר פלייס (מכונית חשמלית בשליטת משפחת עופר) והציעה לי עבודה בחברה. היא שאלה אותי האם אני שמעתי על בטר פלייס? אמרתי שכן .
העבודה בתפקיד אחראי נקודת טעינה בפ"ת . היא לא ידעה היכן הכתובת והיכן ממוקם נקודת הטעינה בפ"ת . היא אמרה שהשכר 26 ש"ח לשעה + אופציה של עוד 7 ש"ח יחד 33 ש"ח לשעה.

היא אמרה שהעבודה היא 24 שעות (כולל עבודה בלילות עד הבוקר) 7 ימים בשבוע כולל שבת וחג ללא אפשרות שחרור.  וגם השעות עבודה לא קבועות אלא משתנות מידי יום או שבוע בהתאם לדרישות העבודה (של מי?). היא לא ידעה לומר האם יש לוחות זמנים שבועי או שיודעים מהיום למחר. לא אמרה למי אני כפוף והאם מדובר במשרה ניהולית או במשרה תפעולית.

לא התאים לי העבודה , כי אני שומר שבת וחג , וכאן מבקשים שאני אעבוד בשבת וחג. בנוסף שאין סדר יום עבודה קבוע של שעות עבודה. לא מקובל עלי שהשעות ישתנו ,כאשר יש לי דברים אחרים לעשות כמו  להתנדב וללמד.

ולכן לא המשכתי לשמוע את המשך הפרטים והפסקתי כאן את ראיון העבודה. אני חייב לציין שהרכזת כ"א הייתה מאד נחמדה ונעימה. גם כאשר סרבתי . ואמרה אני סך הכל הצעתי לך עבודה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה