יום שני, 8 באוגוסט 2011

מהו רעיון פרסומי ופרסומות ויראליות מדהימות


מהו רעיון פרסומי ופרסומות ויראליות מדהימות
בתואר הראשון במנהל עסקים למדתי בהתמחות שיווק ופרסום. אחד בקורסים בפרסום היה יסודות הקריאטיב. המרצה היה מר ארועטי, ויש לו עד היום משרד פרסום ארועטי. למדתי ממנו כמה דברים חדשים, כמו: כללי סיעור מוחות,רעיונות.

רעיון מחבר מספר אספקטים או מצבים ומפשט אותם. תובנה שמאפשרת לראות דברים באור חדש שלא ראינו קודם. רעיון עושה סינתזה ממשהו מורכב לדבר פשוט. מחברים 2 דברים ומצמצמים אותם ויוצרים דבר אחד פשוט יותר , שיהיה רלבנטי אך לא מצופה ועולה בתודעה. ככל שהרעיון לא מצופה (וגם קצת מצופה) כך הוא יותר טוב.

מצורפות דוגמאות לשלטי חוצות של פרסומות מדהימות של חברות מסחריות

http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=670
 
http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=671
 
http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=672
 
http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=673
 
http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=674

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה