יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

עבודת מכירות ומזכירות אצל צבי סתוי מוצרי פרסום בר"ג


עבודת מכירות ומזכירות אצל צבי סתוי מוצרי פרסום בר"ג
בהמשך לפוסט הקודם על הצעות עבודה מלשכת התעסוקה, קבלתי עבודה מכירות ומזכירות אצל צבי סתוי מוצרי פרסום בר"ג (רחוב רש"י בין 2 רחובות הראשיים בר"ג: ז'בוטינסקי ואבא הלל). לחברה יש אתר אינטרנט עם אלפי פריטים. הייחוד והעבודה העיקרית היא הדפסה על מוצרים עצמם ולא רק קנית המוצרים עצמם (יש לו מוצרים ייחודים מיובאים).

לאחר ארוחת צהרים, התקשרתי אל צבי בשעה 14.00 לערך,(יפה שבעל העסק עונה לך ולא מזכירה) ואמרתי לו שקבלתי הפניה מלשכת תעסוקה בקשר לעבודה, הוא אמר שהוא נמצא במשרד עד 17.30 ואני מוזמן להגיע גם היום- ביום ראשון. לאחר שסיימתי את כל הטלפונים והמיילים לעבודות אחרות שלשכת התעסוקה הציעה (אין כל תשובה מאף אחד), לקחתי קו 68 וירדתי ברחוב ז'בוטינסקי ליד גרונר. הליכה ברגל של כמה דקות ברחוב רש"י והגעת לחנות.

נכנסתי וצבי היה עם הגרפיקאית בלבד ללא 2 עובדם אחרים, לא היו לקוחות בחנות. הוא הזמין אותי למשרדו, בקושי הספקנו לדבר כמה מילים , נכנסו לקוחות שרצו פאוצ'ים וסגרו עסקה. לאחריהם נכנסו לקוחות מיקב יין  שרצו שעון קיר(לגברים) ומניפה (לנשים). גרפקיאית דברה עם לקוחה שרצתה סמל עם כוכב ( היה צריך להבין מה היא רוצה בכלל...יש במלאי ,אין במלאי, מה זמן האספקה, והאם יש אפשרות לספק בכלל) וכמובן שיחות טלפון לא נפסקות.

יש עשרות פניות מידי יום  דרך אתר האינטרנט (יש לו 2 אתרים). בהרבה תחומים שלו הוא מופיע במקומות הראשונים בחיפוש בגוגל.  דברתי עם 2 לקוחות בקשר להצעת מחיר. הוא שלח למספר לקוחות הצעות מחיר.  והראה תוך כדי עבודה, מהי העבודה בחנות.

בתחילה אמר שאני מתאים נטו למכירות ומכירות גדולות. יש לו כבר 2 עובדים בחנות והא לא צריך עוד אחד. ולכן רצה שאעבוד במכירות שטח. הוא לא יוצא לפגישות בכל הארץ רק כדי לתת הצעות מחיר, אלא רק פגישות סגירה בלבד. (אין שום טעם לקבוע פגישות כאשר יש מוצר גנרי שנמצא בכל אתר אינטרנט ובכל חנות שאפשר לראות ולגעת). שאני אפנה באופן ייזום ללקוחות עסקיים ואציע  להם את מוצרי החברה.

אמרתי לו שאני לא מבזבז את זמני בשיווק קשה וברדיפה אחר לקוחות עסקיים שלא מעונינים בשירות, אני מעונין לעבוד באופן קל יותר ומכניס יותר. באתי לעבודה כאן מטעם לשכת תעסוקה לתפקיד מזכירות ומכירות  ולא למכירות שטח.  בנוסף אמרתי לו שכאחד עם תואר שני במנהל עסקים ויועץ עסקי לעסקים קטנים ,אני יכול להגדיל  לו את המכירות בעסק.

התקבלתי לעבודה- הוא הסכים לבסוף שאעבוד בחצי משרה עם שכר של 25 שקל לשעה.ואקבל הדרכה נוספת על העסק בהמשך. עבודה במזכירות ומכירות. בתחילה ביקש אעבוד זמנית במחסן, אעשה סדר לפי מחלקות ופריטים, מכיוון שהיה לו מלאי וחוסר סדר במחסן ובחנות. אח"כ יעלה למכירה באתר האינטרנט את הפריטים במלאי או ימכור לפי הזמנה. בנוסף לאפשרות מכירה לספק גדול בשווקים בת"א, כמו: תקוה, כרמל, פשפשים.

בתחלתי לעבוד ביום ראשון השבוע. עבדתי 4 שעות במחסן (11-15). נראה שלא נגעו בסחורה כמה שנים. הרמתי עשרות קרטונים וארגזים קלים וכבדים.  עשיתי סדר מופתי לפי נושאים. ריכזתי את כל האשפה בגובה מטר על 2 מטר במקום אחד. ס"מ אבק, כל החולצה נהייתה שחורה כולל הריאות שלי. לא יכולתי להמשיך לעבוד. בנוסף שהיתה דליפת מים והמחסן היא בעצם חירבה של בית (ללא סיוד וצבע עם פטריות, צינורות גלויים,עם גג של רעפים וללא מזגן כמובן על החום)

בקיצור לא המשכתי לעבוד אצלו. הוא ביקש שאעבוד כל יום במחסן . כאמור הוזמנתי לעבוד בעבודת מזכירות ומכירות ולא במחסן כמחסנאי ופועל ניקיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה