יום שישי, 19 באוגוסט 2011

איך קונים בזול עם צרכנות נבונה במבצעים הגדולים של רמי לוי שופרסל מגה בול וכמעט חינם השבוע ?

איך קונים בזול עם צרכנות נבונה במבצעים הגדולים של רמי לוי שופרסל מגה בול וכמעט חינם השבוע ?
ברמי לוי יש מאות מוצרים של עשרות חברות עם מבצעים של 30% הנחה.
בשופרסל יש מספר מבצעים  עד 19 לאוגוסט מותנה בקניה מעל 75 ש"ח מיתר מוצרי החנות.ויש התניית כמות של 2 יחידות בלבד. תירוש אדום כרמל ליטר 9 ש"ח אורז פרסי קלאסי סוגת קילו 5 ש"ח. שמן סויה שופרסל ליטר 5 ש"ח. חלה מאפיית שופרסל 5 ש"ח. נרות שבת נר ציון 180 גרם 2 ש"ח ליחידה. נקטר שופרסל ליטר 2 ב-5 ש"ח.  לא ממליץ על מבצעי מרק זך, עוגת שמרים שופרסל, שישיית מים מינרלים.
יש גם מבצע ירקות בשקל אחד לקילו מותנה כמות עד 3 קילו בקניה אחת: עגבניות,בצל יבש,גזר ארוז, חציל, כרוב לבן . ומבצע עוף שלם טרי בכשרות רגילה  9 ש"ח לקילו - מותנה בקניה מעל 150 ש"ח משאר מוצרי החנות והתניית כמות עד 4 קילו עוף.
בתחילת השבוע מגה בול פרסמה בתקשורת שמעכשיו בכל מוצ"ש בסניפים הגדולים בערים הגדולות שפתוחים במוצ"ש יש הנחה 10% על כל מוצרים. מומלץ לקנות בהנחה זו מוצרי יסוד עם מחיר קבוע. יש מבצעי בשר ועוף בכשרות רגילה.
מגה ומגה בעיר פרסמה עלון מבצעים עד סוף אוגוסט. עברתי על העלון ואין מוצרים זולים רלבנטים לעומת רשתות שיווק אחרות או רשתות הפארם.
מבצעי כמעט חינם השבוע – ירקות בשר ועופות בעיקר. יש מבצעי השבוע ומבצעי חבר מועדון. קישור למבצעי הסניפים ברחבי הארץ  
בקו-אופ ישראל(מיסטר זול,פזוט זול, ממן) יש המשך מבצעים והנחות עם התניית קניה 70 ש"ח
בניו פארם וסופר פארם יש מבצעים גדולים- מומלץ לבדוק כדאיות קניה.
את מבצעי טיב טעם אני לא מפרסם ואפרסם באופן קבוע , כי הרשת לא כשרה וטרפה עם חזיר בהצהרה ,ואני לא ממליץ לקנות שם אפילו מוצר אחד גם במבצע והנחה.
מומלץ לעשות קניה נבונה והשואות מוצרים בכל הקשור לחזרה לבית הספר,יש הנחות והפרשי מחיר עד 50%, מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה