יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

עריכה לשונית והגהת ספרים ועבודות - הצעת עבודה


עריכה לשונית והגהת ספרים ועבודות - הצעת עבודה
 כיום, רוב ככל הספרים יש טעויות של עריכה לשונית גם לאחר עריכה לשונית. בד"כ אדם אחד לא מספיק לעבור על כל הספר ולא לדלג או לטעות. עריכה לשונית לא טובה ולא מקצועית תגרום שהספר\חוברת\עבודה שלך תראה לא מקצועית דיה ,וגם תפגום  בהנאה של הקוראים שלך.

אני מעונין להגיה או לבצע עריכה לשונית בספרים או בחוברות או בעבודות שלך. עריכה לשונית כוללת: טעויות כתיב או דפוס או ניקוד , השמטת אותיות ומילים, חזרה על מילים ופסקאות, צורת פסקאות לא נכונה ,הורדת שורה באמצע משפט ,פסיקים ונקודות במשפט ועוד.

למה אני מתאים לך ומה הניסיון שלי בתחום ?
1.אני בקיא באוצר המילים של הלשון העברית , וגם בקיא בחוקי הלשון העברית. למדתי 4 יחידות לשון  בתיכון.   
2. קרוב ל -20 שנה , במשך 12 שנות לימודיי בבית ספר ובמשך 7 שנים  זמן לימוד תואר 1 ו-2 במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו  הספקתי לקרוא אלפי ספרים.
3. אני בחור דתי, ולכן מלבד ספרי מעשיות וספרי עסקים ועוד, קראתי גם מאות  ספרי קודש, כמו: תנ"ך,משנה, תלמוד,מדרשים, ספרי הלכה,ספרי דרוש,שו"תים ועוד.
4.תיקנתי עשרות ומאות  ספרים, הגהות ותיקונים של עשרות ספרים שלחתי להוצאה לאור ולמחבר.
5. קבלתי מספר ספרים מהוצאה לאור, על מנת לבצע עריכה לשונית וגם בצעתי.

המחיר\ העלות: יש מספר אפשרויות:
1.אם מדובר על ספר עסקי (גם בצורת איבוק- ספר אלקטרוני)- התמורה תהיה הספר עצמו ללא עלות נוספת.
2.ספר סיפורת ללא בדיקת ניקוד-  40 ₪ בלבד ל-50 עמודים לשעה. כולל תיקון וכולל דוח טעויות. אם אני אספיק יותר דפים לשעה ,המחיר יירד בהתאם להספק.לא אגבה יותר כסף, אם לא אצליח להגיה 50 עמודים בשעה, אלא אם מדובר למעלה מ-20 טעויות לפחות.
3.ספר קטן עם ניקוד- בדיקת ניקוד:5-10 עמודים לשעה בהתאם לגודל העמוד, כי יש יותר קושי וצריך לעקוב אחר כל אות ומילה במשפט.  

אפשר לפנות אלי ואני זמין בטלפון נייד: 0525-968568 ,או במייל (גם לשליחת הספר) eyalm34@gmail.com  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה