יום שישי, 19 באוגוסט 2011

ראיון עבודה לתפקיד מכירות ביטוח בסוכנות ביטוח מזרח בר"ג

ראיון עבודה לתפקיד מכירות ביטוח בסוכנות ביטוח מזרח בר"ג
לאחר שסוכנות ביטוח מזרח בר"ג זכתה במכרז דואר ישראל לקבלת לידים לביטוח רכב במחיר מוזל, היא התחילה לגייס עובדים ופרסמה מודעת דורשים של מכירות ביטוח בלוחות דרושים באינטרנט.סוכנות ביטוח מזרח נמצאת מאחורי הבורסה בר"ג.  

שלחתי קורות חיים דרך לוח דרושים, וקבלתי טלפון לאחר מספר ימים ע"י מנהל בכיר בסוכנות ביטוח מזרח . לאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון. אני לא הגעתי כלל לראיון. בראיון הטלפוני עם אותו מנהל הרגשתי שמשהו לא תקין עם הניהול שם ועם התפקיד ומספר שאלות ששאלתי חיזקו את תחושתי.

לאחר שנה לערך שלחתי קורות חיים שוב. וקבלתי שוב טלפון וקבלתי שוב את את אותה תחושה בראיון הטלפוני. ולא הסכמתי כלל לתאם ראיון (לא עושים טעויות פעמיים). התחושה שלי כאן כנראה מוצדקת כי הסוכנות ביטוח לא נותנת שירות מצוין כמו שאני יודע לתת והיא לא מספיק  מקצועית בתחום הביטוח.

השבוע בערוץ 2 התפרסם שסוכנות ביטוח מזרח בר"ג שזכתה במכרז הביטוח רכב של דואר ישראל, מפלה ולא מבטחת ערבים ודוחה אותם הלוך ושוב. בנוסף נרמז שכך בעוד הרבה סוכנויות וחברות ביטוח. הסיבה פשוטה, ערבי יכול למכור את הרכב ביו"ש ולטעון שהרכב נגנב, וכך לעשות מספר פעמים ולקבל את כספי הביטוח ולרמות את חברות הביטוח. בנוסף וזה העיקר הדירוג של סוכן הביטוח יורד בחברת הביטוח ככל שיש יותר תביעות ויותר כסף בתשלום תביעות,ולכן הסוכן ביטוח מעדיף מבוטחים עם פחות סיכוי לתביעות

תגובה 1: