יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

איך קונים בזול ומנצלים מבצעים עם צרכנות השבוע ברשת יש שופרסל ומגה ?


 איך קונים בזול ומנצלים מבצעים עם צרכנות השבוע ברשת יש שופרסל ומגה ?
השבוע  התבשרנו על הורדת מחירים ברשת שופרסל עקב  איום של חרם מצד הסטודנטים. היום גם מגה הצטרפה להורדת מחירים של מוצרי בסיס שיש בכל בית מפחד שהיא הבאה בתור לחרם צרכנים .

מניסיון והשואות מחירים ,ההוזלה עדין המחיר גבוה לעומת רשתות פרטיות חסכוניות .ולכן יש לקנות מוצרי בסיס ומוצרים בפיקוח ולעשות השוואה ולהשיג את המחיר הכי טוב שיש.

אומר שוב ושוב. חובה וכדאי כלכלית למי שקונה  ברשת שיווק ומזון להיות במועדון לקוחות של הרשת (יש,כמעט חינם,רמי לוי, ויקטורי ,שופרסל דיל ועוד) גם בתשלום 8 ש"ח לשנה.(לא צריך להצטרף לכרטיס אשראי מגה,אלא לכרטיס מגנטי בלבד) תוכלו לקנות את מוצרי חברי מועדון בזול תמיד.
ברשת יש ששיכת לשופרסל השבוע אין כ"כ מבצעים יחסית  למרות החרם ( כנראה עוד לא עודכן ).  

יש מבצע ירקות: מלפפון ,פלפל ירוק, בצל יבש, כרוב לבן וחציל  בשקל וחצי לקילו. מוגבל בכמות קניה של 3 קילו וגם התניית קניה של 50 ש"ח משאר מוצרי החנות. עד יום ראשון 2 לספטמבר.

קפה נמס טסטרס צויס ב-27 ש"ח. כריות בקרם נוגט ב-19 ש"ח. פילה אמנון קפוא (עד 10% מים) ב-30 ש"ח. כל 3 המוצרים מותנים בהתניית קניה של 100 ש"ח משאר מוצרי החנות והתנית כמות קניה עד 6 פעמים אותו מוצר.

שאר מבצעים ללא התניית קניה אך עם התניית כמות:
 10 רסק עגבניות 22% פרי מבורך ב-10 ש"ח –הצעה טובה יותר משבוע שעבר שדרשו 4 יחידות ב-5ש"ח. אך יותר יקר מרסק שימורים 550  גרם ב-5 ש"ח. על נוחות צריך ומומלץ לשלם.
מרכך כביסה בדין 4 ליטר 2 ב-30 .ש"ח  זול (למי שלא הספיק לקנות שבוע שעבר) ,אולם יש עליה מחיר לעומת 13 ש"ח במבצעים בשבוע שעבר. וגם לא היה התניית קניה .
נוזל כלים פלמוליב 750 מ"ל 3 ב-20 ש"ח. זול וכדאיל קניה. למי שלא הספיק לקנות נוזל כלים סוד 2 ב-13 (אחד ב-10 ש"ח השני ב-3 ש"ח).
ספרינג תה ליטר וחצי  5 ב-20 . מחיר הגון לקניה. בהמשך למבצע שבוע שעבר של פריגת .
פטריות חתוכות יש 400 גרם 5 ב-20 . אפשרי לקנות כתבלין ולא כאוכל (אין ערך תזונתי).
עוגות בחושות הבית אוסם 380-400 גרם  2 ב-19. לא זול . נמכר זול יותר שבוע שעבר.

ולמי שיש כרטיס אשראי יש – מי שקונה ב-100 ש"ח , מקבל 4 פחיות פפסי מקס במארז בחינם.

חולק שבוע שעבר מוצרים עם הנחה למשך חודש. אין כל מוצר רלבנטי עבורנו לקניה.

בשבוע הבא (5-8 לספטמבר) יש מבצע יש חגיגה למי שיש כרטיס אשראי יש .(למי שאין כרטיס אשראי יש מוזמן לעשות,זה חינם בשנה הראשונה)  יש הנחה של 25% על עשרות חברות ומאות מוצרים. מזון ולא מזון. עקבו אחר הפרסום שבוע הבא.

בנוסף קבלנו 3 שוברי הנחה:  מי שקונה ב-350 ש"ח יש הנחה של 35 ש"ח (10%) כולל כפל מבצעים. בתאריכים  9-19 לספטמבר, ו20-28 לספטמבר. מי שקונה ב-250 ש"ח יש הנחה של 30 ש"ח (13%) כולל כפל מבצעים  בתאריך 2-23 לאוקטובר. 

3 תגובות:

  1. המבצעים האלו גורמים לאנשים לקנות יותר ממה שהתכוונו, ודברים שלא התכוונו כלל לקנות. בעיני, אלו מבצעים שמנצלים את האנשים ובטח לא שאנשים ינצלו את המבצעים. (לקנות ב-350 ש"ח כדי לקבל 35 ש"ח הנחה?! ואם הקניה שלך לא מגיעה ל-350 ש"ח?)

    השבמחק
  2. תלושי הנחה רלבנטים לעוד שבועיים ולכן לא התייחסתי בכתבה. לפני החגים יש מבצעים ויש יתר קניות.מה שאני מנסה להעביר בכתבות הצרכנות האלו זה לקנות בזול ולקנות מבצעים והנחות ולא את המחיר הרגיל הגבוה. אם יש הנחה לקנות באגרסיביות עד למבצע הבא. את צודקת שיש משפחות שלא יודעות לקנות ולצרוך נכון וחסכוני. ולכן אפשר לפנות אלי לצורך בנית תוכנית קניה מרוכזת מידי שבוע- שבועיים

    השבמחק
  3. אפשר לנצל שובר קניה אחד ולא את שלושתם.מי שגר לבד או לא מגיע לקניה מרוכזת בשבועיים\חודש ל-350 ש"ח ? יש מספר אפשרויות: אפשר לקנות בשותפות. אפשר לקנות עבור משפחה אחרת. אפשר לעשות קניה ולתת כצדקה לאגודה או משפחה עניה. העיקר שרווח 10% לא יישאר בשופרסל. הצרכן צריך לעשות את השיקול שלו ולא של רשת השיווק.

    השבמחק