יום רביעי, 17 באוגוסט 2011


כמה סיסמאות ממאהל המחאה ברוטשילד ת"א
התעוררנו !!!
הגיעו מים עד נפש-ואין מציל!
אין לנו על מי לסמוך אלא על אראלה ממפעל הפייס
מדינת ישראל סובלת מהפרעת קשב וריכוזיות!
ירושלים של זהב ושל עושק ושל הון.
כשהממשלה נגד העם, העם נגד הממשלה!
העם דורש צדק חברתי!
הצדק דורש עם חברתי!!
ביבי אפס-העם אחד
משרתם של שני האדונים (תשובה+דנקנר)
ביבי, די להתנחל לנו בארנק!
ביבי, מה מספר העושק שלך??
שרה את לא לבד, גם אותנו ביבי דופק
ביבי: "נגמר המקום לאשפוז במסדרון? תעברו לאשפוז באוהלים!"
סבתא זה לא בנק, סבא זה לא טייקון!
ילדים לפני רווחים
ילדים זה לא מותרות
ילדים זה פרס, לא קנס!
רח' יקר- לי- בך
שכונת סבבילון
שכונת מגדלי העם
אני גר בדיר(ה)
זוחלים אל הבית
חנה עוברת לגור בפרדס
יקר לגור גם בכרכור
לביבי שלי 3 דירות, 3 דירות לביבי שלי, אם לא היו לו 3 דירות אולי הייתה לי דירה משלי.
לא להאכיל את הטייקונים
עבדים היינו לפרעה בישראל
אוהבים אותנו פראיירים ואהבה זה כואב..
BB is too BZ for us
דרוש מנהיג אוהב!
רוצים הרמוניה לא הגמוניה!
אנחנו מגש הכסף ולא כסף על מגש!
הבטחתם יונה-קבלנו זין!
גם אנחנו רוצים לטעום מהעוגה!
או שאתם איתנו, או שאתם עשירים.
חיילי צבא השם, שהשם ייתן לכם קצבאות!
מדינת הלכה, הלכה המדינה.
THE GAME $ OVER
הכלכלה התקלקלה
המדינה שלנו ואנו לוקחים אותה חזרה!
גם ערבים גרים פה!
כאן מתבוללים בכיף!
אין לנו מה להפסיד מלבד השלשלאות!
הג'ונגל נשאר ג'ונגל רק הזאבים לבשו חליפות.
כאן דמוקרטיה. יש לנו זכות למחות אך גם חובה להשפיע!
אני שמח בירידה שלי מהפסים!
ישראלי, לא פראייר!
לא אשתוק כי ארצי שינתה פניה.
בג'ץ החליט לא לקצץ, משרד החינוך שם קצוץ.
ביתו של שר החינוך למדה בבית ספר פרטי.
חברי כנסת בוחרים בעצמם.
שלט עם מסר זה הכי עשר!
רוצים צדק לא צדקה
גם את האוהל הזה לקחנו מההורים
אם העם לא יסופק – הממשלה תגמור בחוץ
יש עלי שפתון ? אם הממשלה דופקת אותי, לפחות שאראה טוב.

תגובה 1: