יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי רכב בסוכנות ביטוח מיתב בת"א


ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי רכב בסוכנות ביטוח מיתב בת"א
שבוע שעבר ביום חמישי לאחר מרכז הערכה של פרטנר בראש העין שכתבתי בפוסט הקודם ,ולאחר ששלחתי קורות חיים דרך לוח דרושים באינטרנט , התקשרה אלי רכזת כ"א מחברת כ"א אמריקן פאוור לתפקיד מוכר טלפוני לביטוחי רכב בסוכנות ביטוח בת"א שנמצאת בתוך סוכנות רכב.
אמרה את פרטי התפקיד (מקום,שכר, שעות עבודה ) ושאלה לניסיון ולהשכלה הרלבנטית לתפקיד ואמרה לבסוף שתשלח קורות חיים לסוכנות ביטוח.

השבוע בשני התקשרה אלי דורית המזכירה\מנהלת מסוכנות הביטוח מיתב ברחוב מנחם בגין 74 קומה 2 בת"א בתוך סוכנות רכב קריזלר מול בית מעריב  ואמרה שקבלה קורות חיים שלי לתפקיד מחברת כ"א אמריקן פאוור ואני מוזמן להגיע לראיון עבודה. לא היה ממש ראיון טלפוני כלשהו. הוזמנתי לחמישי לשעה 12.30 בצהרים.

לאחר שעה התקשרה אלי רכזת כ"א מאמריקן פאוור ושאלה האם קבלתי טלפון מהסוכנות ביטוח מיתב.אמרתי שלפני שעה וקבענו ראיון עבודה. היא הייתה קצת מופתעת ואמרה שתעדכן אותי להבא.

השבוע בשלישי התקשרה אלי דורית המזכירה\מנהלת מסוכנות ביטוח מיתב ובקשה לעדכן את השעה של הראיון בחמישי ל-14.00 בצהרים עם ישי מנהל הסוכנות מיתב. הסכמתי. ושאלתי אותה מה תפקיד שלה בסוכנות? האם היא המזכירה, היא ענתה שהתפקיד כללי ואין הגדרת תפקיד מדויקת.

היום בחמישי, לקחת קו 168 ב-13.00 שעה לפני הראיון,והגעתי ב13.40 לבית מעריב. המתנתי כמה דקות ונכנסתי. דורית וישי לא היו, כנראה היו בהפסקת צהרים. המתנתי עוד 5 דקות, עד שישי הגיע. שהגיע נגשתי אליו והצגתי את עצמי ושבאתי לראיון.

הוא קרא לדורית שלא הייתה אך הגיעה מיד, מלאתי טופס פרטים אישיים (מעין קורות חיים, לא מעבר לכך) . כתבו בטופס נתינות ולא אזרחות. והאם יש בעיות בריאות וכיוצא, וכן פירוט של איש צבא קבע ועוד.

מלאתי את הטופס ובאתי לישי. מקום העבודה שלו לא סגור והוא צמוד ל-2 פקידות שעובדות לידו באותו חדר פתוח של כמה מטרים. הבנתי שכנראה אין מה להסתיר בראיון זה ואין הרבה מה לדבר ל-2 הצדדים.

ישי קרא לראשונה את קורות החיים שלי ,ואמר מיד שאין כ"כ רלבנטיות בקבלה לעבודה לתפקיד זה (ניכר שהתאכזב שעשו טעות בהבאת מועמד לא לפי דרישותיו). אמר שמחפש עובדים צעירים יותר עם יותר אדרנלין למכירות ועשית כסף עם משכורת נמוכה  ולא אדם כמוני בעל תואר שני במנהל עסקים שצריך לעבוד בתפקידים יותר בכירים ועם שכר יותר גבוה.

אמרתי לו שזה מה שאומרים לי כבר 3 שנים. הוא אמר לי שאני מכוון נמוך ולכן מקבל דחיה, אני צריך לכוון גבוה יותר.

אמרתי לו מהנסיון שלו מדקלה ביטוח(לא נתנו הזדמנות שניה) ואיילון גמל (שנתנו את כל הקרדיט וקבלו תמורה מלאה). אם אתה מאמין שאני אמכור בהצלחה ,זה מה שיקרה. אם אתה לא מאמין שאני יודע למכור, אני אכן לא ימכור כלום.

אמר שהעבודה היא טלפונית ע"פ מאגר לקוחות קיימים של סוכנות הרכב קייזלר,וסוגרים ביטוח עם הלקוח. שיחות יוצאות בלבד. השכר 5000 ש"ח בסיס +בונוסים על מכירות בהתאם לכמות סגירות העסקאות ביטוח רכב.  

אמרתי עסקתי בתחום מכירות בביטוח חיים ובריאות וגם קופות גמל והשתלמות, לא עבדתי בתחום הביטוח האלמנטרי-הרכב ,אך אני לומד מהר.

הוספתי ואמרתי לו שהשכר שהוא מציע לי הוא השכר הגבוה שהציעו לי עד כה. בנוסף אני לא באתי לעבוד חצי שנה אלא באתי לטווח יותר ארוך של שנה-שנתיים לפחות.למרות שסגרתי עסקאות באילון גמל במאות ומיליוני ש"ח מידי חודש, עזבתי לצערי כי הורידו את הסוכנים שתאמתי להם פגישות ללקוחות פרטיים.

הוא לא כ"כ שוכנע מהדברים, ואמר שהוא עושה עוד ראיונות ואם יהיה רלבנטי, יחזור אלי. ולכן אמרתי לו בפנים. אם אתה חושב שאני לא מתאים לעבודה, אתה יכול להגיד לי זאת עכשיו בפנים! אל תשמור את כל הקלפים אצלך.  

ענה לשיחת טלפון באמצע הראיון וסגר כמה פינות . הוא כמובן לא רצה לומר במפורש שאני לא מתאים, ובקש ממליצים.חשב כנראה שמה שאמרתי על איילון גמל מוגזם – זה היה לפני 4 שנים ב-2007 , ולכן לצערי לא היו לי טלפונים עדכניים למנהל הסוכנים ולמנהלת מוקד הטלמיטינג והם גם כבר לא בתפקידם,אלא עברו לתפקיד אחר (בחברה אחרת).

הוא עדין התעקש על ממליץ כלשהו. ואמרתי האם עו"ד צבי יוגב המעסיק רלבנטי. אמר שכן. לא היה לי את הטלפון שלו בטלפון הנייד שלי, ולכן אמרתי שאגיע לבית אמסור לו את מספר הטלפון של עו"ד צבי יוגב. אמר שאמסור לדורית והיא תמסור לו. הלכתי לדורית קבלתי מספר טלפון שלה, הגעתי לבית ב15.30 לערך. התקשרתי לדורית ומסרתי את מספר הטלפון של עו"ד צבי יוגב.

האם אתם חושבים שיש לי סיכוי להתקבל או שיחזרו אלי ? לא התקשרו אלי מחברת כ"א. מצטער - דתי מחוץ לתחום הרכב היוקרה (אם דתי יבוא לכאן,הלקוחות העשירים יברחו למתחרות -סוכנות יוקרה אחרת, ולא חסר באזור מתחרות).  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה