יום שני, 26 בדצמבר 2011

עזרה בכרטיס מועדון ובכרטיס אשראי ללקוח אחר ברשת שיווק


 23. עזרה בכרטיס מועדון ובכרטיס אשראי ללקוח אחר- לא לכל רשתות השיווק יש כרטיס מועדון. לחלקן יש רק כרטיס אשראי של רשת השיווק ולא כרטיס מועדון כמו רשת יש. למגה ושופרסל יש גם כרטיס מועדון וגם כרטיס אשראי. ויש הנחות לכרטיס אשראי של הרשת ויש מבצעים והנחות לכרטיס מועדון .

לזכור שכל כרטיס אשראי של רשת השיווק היא גם כרטיס מועדון,ולכן כל ההנחות והמבצעים של כרטיס מועדון ברשת שיווק  רלבנטים לכרטיס אשראי של רשת השיווק.

יש מבצעים שרלבנטים רק לבעלי כרטיס מועדון. מי שאינו בעל כרטיס מועדון משלם מחיר מלא. שימו לב גם אם אתה רשום כחבר מועדון, אולם אין לך את כרטיס המועדון בקניה, אתה לא מקבל כל הנחה ומשלם מחיר מלא ללא זיכוי בקופה הראשית. הכל תלוי בכרטיס של חבר מועדון

ומכאן לאפשרות העזרה. מי שיש לו כרטיס מועדון, יכול להעביר כרטיס מועדון גם ללקוח שאין לו כרטיס מועדון, וכך הלקוח יוכל ליהנות מהמבצעים למרות שאין לו כרטיס מועדון. כיום אין לקניות בכרטיס המועדון כל השפעה על הלקוח (אין קופונים או דיוור ישיר בהתאם לקניות), אלא לרשת השיווק.  

רק מעבירים את הכרטיס מועדון שלך בתחילת החשבון של האחר ואתה לוקח את הכרטיס מהקופאית וזהו, אין בכך כל טרחה כלשהי. אלא אם מדובר שקונה שעומד עדין בתור והשאלה האם תסכימו לחכות. כמובן אם אתם עדין אורזים את המוצרים ואתם עדין נמצאים בחנות, אפשר להעביר ולתת כרטיס מועדון.  

הבעיה היחידה כאן היא הקופאית. האם הקופאית תסכים להעביר את כרטיס המועדון שלך בחשבון של אחר. בד"כ לרוב הקופאיות אין בעיה. אך יש קופאיות שלא יסכימו. ולכן אפשר לתת את הכרטיס לקונה ולאחר שהקופאית תעביר את הכרטיס מועדון ,לקבל אותו מהקונה.

אולם תמיד קים חשש שהקונה לא יחזיר את כרטיס המועדון. לקבל את כרטיס המועדון חזרה יש בעיה- צריך להתלונן אצל הקונה שיחזיר את הכרטיס ואצל הקופאית ובכך מגלים שנתתם כרטיס מועדון למישהו אחר שאין לו כרטיס מועדון.

אם לא יעזור להתלונן אצל הקופאית ראשית ואצל הקב"ט ואצל השומר ואולי גם משטרה (אי אפשר לחפש בכליו של הקונה) ויתכן גם שהקונה יברח מהחנות לפני שנוכל לתפוס אותו ולמנוע ממנו לצאת . יתכן יתפטר מהכרטיס ומהחשבון בחנות.

ולבסוף, אף נצטרך לעשות כרטיס מועדון חדש ולקבל אותו לאחר שבוע-שבועיים ללא אפשרות לקנית מבצעים והנחות בינתיים (אלא אם יש כרטיס זמני) ,ובעצם קבלנו רעה תחת טובה.

איך לבקש ולקבל תשובה חיובית בכרטיס מועדון ? כאשר אתם עושים רושם חיובי על הלקוח, מסבירים למה אתם צריכים את הכרטיס המועדון שלו (שכחתי את כרטיס המועדון שלי, אני רוצה לקנות את המוצרים בהנחה וצריך כרטיס מועדון) ולהבטיח החזרה מהירה וללא כל טרחה  נוספת. בד"כ זה לא מצוי לבקש כרטיס מועדון , אך רובם נותנים ללא כל בעיה.

בדצמבר 2011 היה לקוח שעשה חשבון אחריי שלקח מוצרים בהנחה,אך התברר שהוא צריך כרטיס מועדון מגה, אך לא היה לו כרטיס מועדון (לא עשה או שכח את הכרטיס), העברתי את הכרטיס מועדון שלי. אם תזכו יהיו לקוחות שיסכימו להעביר כרטיס מועדון גם בלי בקשה שלכם, אך הם מועטים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה