יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

מה בעצם בודקים במסך הקופה או בקבלה\חשבונית ?


מה בעצם בודקים במסך הקופה או בקבלה\חשבונית ?

הבדיקות- רשום כל המוצרים שקניתם ולא מוצרים אחרים. כמות כל מוצר נכונה ובהתאם לכך כמות כלל המוצרים (עדין אין מספור של מוצרים בקבלה וחבל מאד). המחיר של המוצר נכון- המחיר הקבוע, המחיר מבצע, שלא היה התניית כמות ושלמתם חלק מחיר מבצע וחלק מחיר רגיל. המחיר שכתוב על אריזת המוצר הוא המחיר בקופה ולא מחיר יקר יותר.

יש לבדוק גם אם המחיר היה זול יותר,יתכן שגיליתם מבצע של מוצר שלא הייתם מודעים לו. לבדוק האם הקופאית טעתה בחשבון לטובתכם ולהחזיר את ההפרש . אפשר להחזיר בקופה הראשית,תוך גילוי קלונה של הקופאית שטעתה בחשבון.

אני יודע שיש הרבה חילונים שלא יחזירו כלום מתירוצים שונים ומשונים:טעות קופאית מותרת, ולא צריך להחזיר כסף \מוצרים לרשת שיווק שמוכרת ביוקר ואני רוצה לקנות בזול, לא רוצים לטרוח ולבזבז עוד זמן מועט ולחכות בתור  בסופר אצל הקופאית ראשית כדי להחזיר, אבל אעפ"כ מצות השבת אבידה שייכת גם לעשירים.

גיליתי שיש טעות בחשבון, מה עכשיו? אם הטעות מהוספת מוצרים אחרים או הוספת כמות מוצרים, מבקשים זיכוי. אם יש הפרש בין מחיר המוצר באריזה לבין המוצר בקופה, לפי החוק אפשר לבקש את ההפרש המחיר. רשת שיווק שלא נותנת הפרש עוברת על החוק ורצוי להתלונן עליה. אם שלמתם מחיר גבוה יותר,צריך להחזיר במיידית את המוצרים ולבקש זיכוי.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה