יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

איך אנחנו קונים בזול ומנצלים מבצעים בכמעט חינם וברשת יש השבוע?


איך אנחנו קונים בזול ומנצלים מבצעים בכמעט חינם וברשת יש השבוע?
יום חמישי היום יש פרסום המבצעים החדשים של כמעט חינם בעיתונות המקומית ובאינטרנט באתר כמעט חינם. המבצע מתחיל מיום רביעי וזה מפורסם בסניפים עצמם.

בכמעט חינם אני קונה בכרטיס אשראי מפתח דיסקונט עם הנחה של 3.5%.

יש מבצע ירקות המבצעים לא מותנים בקניה כלשהי: בננה,פלפל ירוק כהה, פלפל בהיר ב-2.89 ש"ח לקילו. מותנה עד 3 קילו. עגבניות ב-2.89 ש"ח לקילו. מותנה עד 2 קילו.
כרוב לבן\אדום,תפוח אדמה לבן ארוז ב-1.89 ,גם תפוז ,פומלית, גזר.  
כמובן שאני שוקל את הירקות לפני שאני מגיע לקופה ולחשבון עד ל-3 קילו וגרם אחד לא מעבר.

מבצעי מועדון-מותנה בקניה ב-50 ש"ח : יש מבצע שטוחים (מלח,שומשום ועוד) של אוסם 3 ב-20 ש"ח בלבד. בסניף עולה יחידה 12 ש"ח ,לעומת 13-15 ש"ח ברשתות אחרות. מבצע שמשקף הנחה של מעל ל-50%.

יש מבצע שמפו הוואי 700 גרם  3 ב-20. המוצר ללא מבצע עולה 10 ש"ח ויותר. גם בסופר פארם המוצר עולה 8 בהנחה בקופון או במבצע. ובעיקר תאריך התפוגה ארוך מאד ואפשר להחזיק לאורך שנה ויותר.

יש דג בקלה צעיר ב-18 ש"ח לקילו. עדין יש מבצע ירקות קפואים 800 גרם מלבד אפונה 2+1 חינם, משקף מחיר 6-7 ליחידה בלבד.

יש מבצע תה ויסוצקי מעודן  100 שקיקים בגרם אחד אריזה כחולה ב-10 ש"ח במקום 16 ש"ח.

יש מבצע בקצביה למי שקונה 50 ש"ח ממוצרי החנות - חזה עוף 3 קילו ב-50 ש"ח ובשר בקר טחון קפוא 2 קילו ב-50. ועוד הרבה מבצעים זולים ושווים של עוף ובשר כמו כל שבוע.

כמו שכתבתי פעמים רבות אני לא סומך על חנויות חילוניות ועל הכשר אשכנזי. אני קונה על בטוח בכשרות "עטרה" בית יוסף מרשת יש בלבד למרות שהיא יותר יקרה.

יש מבצע של 4 טונה סטארקיסט ב-19 מעל ל4.5 ש"ח ליחידה. הטונה לא זולה. 4 ש"ח זה סביר לא מעבר.

יש מלח ים של סוגת ב-1.65 ש"ח. מלח ים עדיף על מלח רגיל.וגם המחיר מתחת למחיר המפוקח של המלח,זול יותר מאשר ברשתות אחרות.

יש קילו סוכר סוגת ב-4.75 ש"ח. בשאר רשתות מוכרים ב-4.80-5 ש"ח. כאן יש לי 3.5% הנחה, לעומת 5%  הנחה ברשת יש למחיר 4.90 ש"ח .מה יותר זול? לא הפרש גדול.

יש עינוגית של אשבל (כריות של תלמה) 2 ב-32, 16 ש"ח ליחידה. בטעמים שוקולד ושוקולד נוגט.

כאמור בפוסטים קודמים כתבתי שקבלתי מרשת יש 3 תווי הנחה של 20 ש"ח שמותנים בקניה של 150 ש"ח וכוללים גם כפל מבצעים והנחות.תו הנחה תקף לשבועיים. בחודש ינואר יש 2 תווי הנחה.

ברור שכל אחד ואחת קונה בשבועיים ב- 150 ש"ח ,כך שזה מתנה לגמרי,וכל אחד ואחת צריך לנצל זאת ולקבל את ההנחה. נצלתי כבר את הראשון. עוד שבוע וחצי ננצל את השני.

מה קונים ביש ב-150 ש"ח ? עופות,ירקות,(כ-100 ש"ח) פיצוחים, מבצעי השבוע הרלבנטים.תמיד אפשר למצוא מוצרים לקניה נוספת שהם לא מיותרים. השבוע קניתי נוזל כלים פריי ב-7.5 ש"ח ליחידה. קניתי 3 יחידות. אין התנית קניה או התניית כמות.

מכיוון שיש מבצעים מידי שבוע עם התניית קניה של 50-75 ש"ח, לכן קונים רק מה שצריך לשבוע זה ולא מעבר לכך, על מנת שיהיה מה לקנות בשבוע הבא. יחד עם זאת קונים קצת מעבר לשבוע ,כי אם אין מבצעים שכדאים לנו כלכלית ואנו לא צורכים את המבצעים האלו,אז אנו קונים רק השלמות ולא מעבר לכך ומחכים למבצע לעוד שבוע שאחריו. המבצע תמיד יהיה רלבנטי.

זה חוכמת הקמעונאות והשיווק ברשתות שיווק שהמבצעים יתאימו לכמה שיותר לקוחות עם סטיות ללקוחות מסוימים או לקידום מוצרים מסוימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה