בלוג שעוסק בעיקר בחיפוש עבודה ומשאבי אנוש וקריירה בארגון, סקירות אנליטיות והמלצות על מניות וענפים בשוק ההון, כללי צרכנות, פרסום ושיווק בעיקר קמעונאות, סקירות על הדת היהודית ויחסי דתיים-חילונים.
יום שני, 26 בדצמבר 2011
מבצע למוצרים פגומים ברשת שיווק
מוצרים פגומים לא נקנים בד"כ ע"י הלקוחות כי אם אפשר לקנות מוצר באריזה טובה יותר,למה לקנות מוצר באריזה פגומה באותו מחיר? וזה גישה נכונה מאד,הלקוח הוא לא עובד סוציאלי של הרשת שיווק ויקח מוצרים פגומים במחיר מלא.אולם יש לעיתים רחוקות לקוחות שקונים מוצר פגום במחיר מלא.
ולכן המוצרים הפגומים נשארים על המדף (עד שסדרן הסחורה ברשת השיווק עולה על המוצר ומוריד אותו, או שלקוח מתלונן על מוצרים פגומים במדף ועוד) או במחסן הרשת שיווק הרבה זמן ותופסות מקום מלאי של סחורה חדשה,והחברות לא מסכימות לקבל חזרה את המוצרים הפגומים כמוצר לא טוב. ולכן לרשת שיווק אין ברירה אלא לעשות מבצע של 20-50% על מחיר המוצר,על מנת למכור את המלאי.
דוגמאות: 1. לאחרונה כסלו תשע"ב נמכר ברשת יש בבני ברק אריזות פיצוחים פגומים בייצור(פיסטוק חלבי עם שקדים) בהנחה 40% .(10 ₪ ל-
2. לפני שנה בתשע"א אריזות דגני תלמה שהבעיה באריזה ולא במוצר: קורנפלקס, דליפקאן, שוגי ועוגי ועוד – קניתי דליפקאן
לסיכום, אם אתם חושבים ובטוחים שהמוצר לא פגום ,רק האריזה ואתם צריכים את המוצר לאכילה שוטפת ולא לטווח ארוך ,כדאי לקנות את המוצר הפגום בהנחה לפתוח אותו ולאכול אותו מיד, לא להשאיר את המוצר סגור לטווח של חודש עד כמה חודשים. אפשר כמובן להעביר את המוצר לאריזה אחרת.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה