יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

זמנים בשבוע לקניות בזול


זמנים בשבוע  לקניות בזול 

כידוע רוב הקניות מבוצעות בסוף שבוע ברביעי וחמישי לרוב ובעיקר אחר צהרים וגם ביום שישי. רשתות השיווק מעונינות שהצרכנים יגיעו לרשת גם בשאר ימי השבוע החלשים יותר בעיקר על מנת להוריד עלויות ולתת שירות טוב יותר.

ולכן בימים שני ושלישי או שלישי ורביעי (ולעיתים יש כל השבוע, רק' שהמבצע מתחיל בשני-שלישי וגם מסתיים בהם) יש ימי שוק ירקות ופירות במחיר זול: 2-3 ₪ לקילו ,ובד"כ יש שינוי משבוע לשבוע על אלו ירקות ופירות מוזלים,בחלק מרשתות השיווק יש ירקות עם הנחה קבועה כמעט בכל שבוע.

בנוסף במספר רשתות שיווק יש הוזלות מחירים לחיסול המלאי של ירקות ופירות בד"כ בסוף שבוע,או בימים חלשים אחרים או סחורה שעומדת להתקלקל ולא נמכרה. יש גם לעיתים חיסול מלאי כאשר סחורה לא נמכרה ועומדת לפני פג תוקף או שרשת השיווק קבלה סחורה ביתר ומוכרת בזול על מנת לא להגיע למצב של בשר פג תוקף והפסד כספי (אין החזרות מוצר, אלא לזבל)

בנוסף יש מבצעים  והנחות שתקפים רק לשני ושלישי או שלישי ורביעי (בר-כל, רשת יש ועוד) ,על מנת למשוך לקוחות להגיע בימים אילו לסניף. בסוף שבוע אין מבצעים אלו.

ולכן כל אחד צריך לדעת בכל רשת שיווק שהוא קונה אלו ימים יש הוזלות וחיסול מלאי ואלו הוזלות יש בירקות ופירות או בשר, ואילו מבצעים והנחות יש בימים אלו על מנת לנצל זאת לקניה זולה יותר.

יחד עם זאת,גם אם המוצר בזול בעיקר ירקות ופירות יש לבדוק את איכות המוצר. יש ירקות ופירות שחייבים לאכול בימים הקרובים,לאחר מכן התקלקל וצריך לזרוק לפח (גם את הכסף) ולעיתים יש ירקות לטווח זמן של שבוע ואפילו שבועיים. ולכן אם אתה יכול לאכול (או לאכול יותר) בימים הקרובים את המוצרים, יש לקנות בהתאם.אם האיכות תהיה טובה לזמן גדול יותר, אפשר לקנות יותר.

מגה בול נותנת הנחה של 10%  לחברי מועדון YOU  בלבד עם כרטיס מועדון וכל שכן כרטיס אשראי YOU בקניות במוצאי שבת בסניפים גדולים (ולא הקטנים) בעיקר באזור המרכז השרון (לא בכל סניפי מגה בול). ההנחה היא על כל הקניה כולה ולכן יש גם כפל מבצעים והנחות.  

אני ממליץ למי שגר ליד מגה בול ויכול לקנות במוצאי שבת לקנות מוצרי יסוד ובפיקוח שמחירם דומה בכל הרשתות (וכאן מקבלים 10% הנחה) לכל השבוע במוצאי שבת ולא לקנות בשאר השבוע וגם לקנות מוצרים זולים במגה בול שמחירם דומה לרשתות אחרות. בנוסף אם יש לך כרטיס הנחה נוסף (גמלאי,עובד ועוד) תקבל הנחה נוספת.

10% הנחה זה לא הנחה משמעותית, בפרט שהמוצרים הם לא זולים לעומת רשתות שיווק אחרות. 30-50% הנחה זה משמעותי יותר. ואפשר לקבל מוצרים בהנחה זו בימים אחרים וברשתות שיווק אחרות.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה