יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

בדיחות על שיכורים ועוד בדיחות שונות


בדיחות על שיכורים ועוד בדיחות שונות
שואלים את השוטרים בארה"ב איך אתם בודקים בלילה נהגים שהם שיכורים? ענו נותנים לו ללכת על פס לבן ישר 10 מטר. אם הולך ישר, בסדר. אם הולך עקום הוא שיכור. נהג אחד אמרו לו השוטרים תלך על הפס הישר. אמר להם אני אלך אבל קודם תיישרו את הקו , הוא עקום ומעוקם כל פעם.

שיכורים הולכים על פסי רכבת. אחד אומר תראה כמה מדרגות אנחנו צריכים לעלות ,השני אומר עזוב, תראה איזה מעקה נמוך. השלישי אומר עזבו, עוד מעט המעלית באה.
אדם לפני מותו אמר לבן -לך אני מוריש את רחוב אלנבי ממספר 2 עד 30. אמר לבת -לך אני מוריש מ-50 עד 100. אחד שנכח במקום, שאל אותם, לא ידעתי שאביכם הוא טייקון נדל"ן. אמרו לו הוא מחלק עיתונים ,זה הקו חלוקה

 איך קוראים לחנות שמחציתה נעלים ומחציתה ספרים? נעלבוק

הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, כי יש מתחת לדשא הרבה זבל ודשן. אך השכן לא רואה את הזבל אלא רק את הדשא.

אחד שמן שאל איך אני מוריד את הכרס? תשובה: אוכלים 7 פיצות בבוקר, 7 פיצות בצהרים ו-7 פיצות בערב. 
 והמשיך לשאול: והכרס תרד? נענה: בוודאי,עד הברכים

ישראלי נכנס לבית קפה ערבי. מבקש קפה, שואל כמה עולה ? 3 ש"ח. בסוף לוקח 3 מטבעות של שקל. שקל אחד זורק לסוף הדלפק ,השני בתחילת הדלפק והשלישי באמצע. שואל אותו הערבי,למה ככה אתה זורק את הכסף? אמר לו הישראלי כדי שתרוץ ותעשה כושר, אתה עצלן, פדלאה. ככה הישראלי עושה מידי יום, עד שהערבי הבין שהוא צריך ללבוש נעלי ספורט לאחר שהוא מגיע. יום אחד שלם במטבע 5 ש"ח ובקש עודף. אמר לו הערבי עכשיו אתה תרוץ אחרי הכסף. זרק לו שקל בסוף הדלפק ושקל שני בתחילת הדלפק. הישראלי שם לו שקל על השולחן ואומר לו תביא עוד קפה.
 
בת ים – ר"ת  בוא תראה יש מכות. בכניסה כתוב ברוך הבא, ביציאה כתוב - החלמה מהירה ובריאות

יש בריון שהיו לו קעקועים של חיות על הידים. כאשר הוא מחבק אותי ,נראה לי שאני בספארי

 סדאם היה נוסע על סקדילאק , ובזמננו סקדילייק

שאלו את סדאם חוסין שהיה קטן, מה תהיה כאשר תהיה גדול. הוא ענה: תלוי

במלחמת המפרץ ב-1991 אדם אמר מיהו ומה הוא סדאם חוסין ,הטילים והסקדים זה קפצ'ונים עבורי. כאשר היה אזעקה ונחש צפע, הוא אמר מיאו מיאו

חכם ר"ת חצי כוס מלאה(ולא חסרה). ויש חכם ר"ת בערבית חמר כר ממנו (חמור חכם ממנו)
רוצים לקבל את השירות הגרוע ביותר בעולם? יס!! הרבה זמן לא נתקלנו בשירות כל כך מזלזל. יס!! מיום חמישי אין לנו טלוויזיה כי הכרטיס התקלקל. יס!! (סופשבוע גשום, שלושה ילדים בבית). קבעו לנו טכנאי להיום בין ארבע לשבע. לא הגיעו. יס!! התקשרו להודיע שיגיעו בין שבע לתשע. לא הגיעו. יס!! התקשרנו (כמובן שזמני ההמתנה ארוכים מהרגיל וכל הבולשיט הזה), אמרו שיש להם טכנאי רק ביום חמישי. יס!! רוצים שגם בכם יזלזלו ככה? יס!! זהו. התנתקנו מהם. יס!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה