יום שני, 26 בדצמבר 2011

עזרה וקבלת כרטיס אשראי עם הטבות והנחות לקונה שאין לו כרטיס אשראי של רשת השיווק


מה לגבי עזרה וקבלת כרטיס אשראי עם הטבות והנחות לקונה שאין לו כרטיס אשראי של רשת השיווק  ? כאן הקונה מבקש מלקוח עם כרטיס אשראי לקנות בכרטיס אשראי של רשת השיווק שלו ולשלם לו במזומן (אף אחד ואחת לא יסכים לקבל צ'קים ,אולי יש פראירים מועטים) את כל החשבון.

רק כאשר הלקוח יראה את הכסף במזומן מהקונה יסכים לתת כרטיס  אשראי,בהתאם לחשבון הסופי. כלומר הקונה יציג לדוגמא  200 ₪ ,כל עוד החשבון נמוך מ-200 ₪, זה בסדר, מעבר לכך- לא יהיה הסכמה.

כלומר לא מעבירים את כרטיס האשראי כחבר מועדון בתחילת החשבון אלא בסוף. הקונה משלם אז את החשבון במזומן לבעל הכרטיס, ובעל הכרטיס מעביר את הכרטיס אשראי בקופה. שימו לב - רק בעל הכרטיס מעביר את הכרטיס ומקבל את הכרטיס מהקופאית ולא הקונה.  

הנקודה שאחרי שמעבירים את כרטיס אשראי של רשת השיווק בקופה, יורדים  ההנחות והמבצעים (ולכן בעצם אתם צריכים את כרטיס האשראי ולא משלמים בכרטיס אשראי שלכם) ואז יוצא חשבון נמוך יותר בסך הכל.

ולכן הקונה צריך לשלם פחות ולהניח שבעל הכרטיס אשראי יחזיר לו את ההפרש מההנחות והמבצעים שירדו. או להיפך שבעל כרטיס האשראי יחכה לסוף חשבון ואז יקבל את כל הכסף במזומן מהקונה. כמובן שהקונה יכול לתת בינתיים כסף על החשבון. הנקודה שהכל תלוי באמינות הצדדים שלא יכפרו בכסף שקבלו או לא קבלו בתשלום.  

אם הקונה לא רוצה לשלם את כל החשבון או שרוצה לשלם פחות ממה שצריך מסיבות שונות (אין לו מספיק כסף) , תמיד אפשר לעשות ביטול חשבון בקופה הראשית.

בד"כ התשובה תהיה שלילית. אם אתה רוצה לקנות בכרטיס אשראי של הרשת שיווק ואין לך כרטיס אשראי, אתה יכול לעשות עכשיו כרטיס בקופה הראשית או אצל מוכר ייעודי לכרטיס אשראי שנמצא בחנות הרשת , ולקבל כרטיס זמני שבו אתה מקבל את ההנחות והמבצעים ברשת השיווק, ולכן אתה לא צריך אותי ,והכל תלוי בך. אם אתה בכל זאת צריך אותי,זה אומר שיש סיכוי שאתה רוצה לרמות ולגנוב כסף ממני .  

בנוסף, בכרטיסי אשראי שיש הנחה קבועה על מספר מוצרים לפי בחירה (ברשת יש הנחה 5%) ,אז יש הגבלה  על כמות יחידות המוצר שאפשר לקנות בהנחה קבועה בזמן מסוים. מעבר לכמות היחידות,לא מקבלים כל הנחה ומשלמים מחיר מלא. אז אם הקונה קונה מוצרים שנמצאים ברשימת מוצרים עם הנחות, יש פחות כדאיות להסכמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה